Detalii evaluare #41431801

Rezumat problemă

În clasa a 10-a Alina, Bogdan şi Clara se întâlneau în fiecare săptămână să se joace BlitzCatan. Ei aveau la dispoziţie o repriză de 2 ore pe care o foloseau din plin, fiecare joc durând cel puţin 30 de minute. Cei trei prieteni, dornici să reţină cine a câştigat fiecare joc au vrut sa noteze într-un carneţel. Ei s-au temut ca cineva le va citi carneţelul, aşa că au procedat astfel:

  • la finalul unui joc i, câştigătorul c, alege un număr secret \(m_i\) > 0 astfel încât \(m_i\) % 3 = c (Alina alege un multiplu de 3 când câştigă, Bogdan un multiplu de 3+1, Clara un multiplu de 3+2)
  • la finalul celor 2 ore, ei calculează unde J este numărul de jocuri, şi notează T în carneţel

Concursul EMPOWERSOFT, 2016

Detalii

Problema Blitzcatan Operații I/O blitzcatan.in/blitzcatan.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 15 MB / Stivă 10 MB
Id soluție #41431801 Utilizator Radu Alexandru (superffff)
Fișier blitzcatan.cpp Dimensiune 2.83 KB
Data încărcării 23 Ianuarie 2023, 20:41 Scor / rezultat 10 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0.084 secunde OK. 10 10
1 0.088 secunde Raspuns gresit. 10 0
2 0.092 secunde Raspuns gresit. 10 0
3 0.092 secunde Raspuns gresit. 15 0
4 0.092 secunde Raspuns gresit. 15 0
5 0.076 secunde Raspuns gresit. 20 0
6 0.096 secunde Raspuns gresit. 20 0
Punctaj total 10

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Blitzcatan face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.