Detalii evaluare #49722942

Rezumat problemă

#4098 pulsar

Data stelară 3210: Căpitanul navei USS Entrerprise, Jean-Luc Picard se află într-o misiune importantă în cuadrantul Beta al galaxiei. Acesta trebuie să ajungă cât mai rapid de la planeta Vulcan până la planeta Qo’noS, dar din păcate pentru această misiune Jean-Luc Picard nu va putea să ajungă instantaneu la destinație folosind warp drive-ul navei, ci va trebui să se deplaseze în mod normal, din sector în sector. Vouă vă revine rolul de a îl ajuta pe Jean-Luc Picard și să îi răspundeți la una din următoarele întrebări știind harta galaxiei:
- Care este numărul maxim de sectoare ale galaxiei Smax afectate la orice moment de timp de către cel puțin un pulsar.
- Care este timpul minim Tmin de care are nevoie Jean-Luc Picard pentru a ajunge pe planeta Qo’noS.

OJI 2022 clasa a X-a

Detalii

Problema pulsar Operații I/O pulsar.in/pulsar.out
Limita timp 2 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #49722942 Utilizator Ciorne i (Joergen)
Fișier pulsar.cpp Dimensiune 3.57 KB
Data încărcării 13 Martie 2024, 10:46 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0.072 secunde OK. 2 2
6 0.3 secunde OK. 3 3
7 0.396 secunde OK. 3 3
8 0.388 secunde OK. 3 3
9 0 secunde OK. 2 2
10 0 secunde OK. 2 2
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0.004 secunde OK. 3 3
14 0.004 secunde OK. 3 3
15 0.008 secunde OK. 3 3
16 0.008 secunde OK. 3 3
17 0 secunde OK. 2 2
18 0 secunde OK. 2 2
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde OK. 3 3
21 0 secunde OK. 3 3
22 0.084 secunde OK. 3 3
23 0.12 secunde OK. 3 3
24 0.36 secunde OK. 4 4
25 0 secunde OK. 3 3
26 0.008 secunde OK. 3 3
27 0.012 secunde OK. 3 3
28 0.048 secunde OK. 3 3
29 0.024 secunde OK. 3 3
30 0.048 secunde OK. 3 3
31 0.272 secunde OK. 3 3
32 0.204 secunde OK. 3 3
33 0.56 secunde OK. 3 3
34 0.336 secunde OK. 3 3
35 0.144 secunde OK. 3 3
36 0.292 secunde OK. 4 4
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema pulsar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.