#4098
pulsar
Data stelară 3210: Căpitanul navei USS Entrerprise, Jean-Luc Picard se află într-o misiune importantă în cuadrantul Beta al galaxiei. Acesta trebuie să ajungă cât mai rapid de la planeta Vulcan până la planeta Qo’noS, dar din păcate pentru această misiune Jean-Luc Picard nu va putea să ajungă instantaneu la destinație folosind warp drive-ul navei, ci va trebui să se deplaseze în mod normal, din sector în sector. Vouă vă revine rolul de a îl ajuta pe Jean-Luc Picard și să îi răspundeți la una din următoarele întrebări știind harta galaxiei:
- Care este numărul maxim de sectoare ale galaxiei Smax
afectate la orice moment de timp de către cel puțin un pulsar.
- Care este timpul minim Tmin
de care are nevoie Jean-Luc Picard pentru a ajunge pe planeta Qo’noS.
OJI 2022 clasa a X-a
Problema | pulsar | Operații I/O |
pulsar.in /pulsar.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 2 secunde | Limita memorie |
Total: 256 MB
/
Stivă 64 MB
|
Id soluție | #49722942 | Utilizator | |
Fișier | pulsar.cpp | Dimensiune | 3.57 KB |
Data încărcării | 13 Martie 2024, 10:46 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
5 | 0.072 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
6 | 0.3 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0.396 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
8 | 0.388 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0.084 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
23 | 0.12 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0.36 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
28 | 0.048 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0.024 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
30 | 0.048 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
31 | 0.272 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
32 | 0.204 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
33 | 0.56 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
34 | 0.336 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
35 | 0.144 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
36 | 0.292 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pulsar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.