#2558
shootings
De când a început serviciul militar, Mihai nu și-a găsit vocația și a decis să-și încerce norocul încă o dată, mergând la superiorul său, Căpitanul Dan. De data aceasta, Dan a fost mai amabil, dar i-a cerut lui Mihai să demonstreze talentul său de trăgător.
Vom considera țintele din zona de tragere ca fiind dreptunghiuri în plan. Căpitanul îi indică lui Mihai câteva puncta pe axa OX
și direcțiile de tragere. Fiecare tragere este o semidreaptă care poate fi orientată fie diagonal spre stânga la 45
o
, fie diagonal spre dreapta la 45
o
, fie pe verticală în sus. Definim costul atingerii unei ținte ca fiind lungimea intersecției semidreptei de tragere cu dreptunghiul care reprezintă ținta. Dacă intersecția este vidă, sau constă dintr-un singur punct, atunci costul este 0
. Definim costul unei trageri ca suma costurilor atingerilor tuturor țintelor. Determinați costul fiecărei trageri.
Balcaniada de Informatică 2018, ziua 1
Problema | shootings | Operații I/O |
shootings.in /shootings.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.4 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 32 MB
|
Id soluție | #50776743 | Utilizator | |
Fișier | shootings.cpp | Dimensiune | 4.74 KB |
Data încărcării | 02 Mai 2024, 17:30 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.172 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.152 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
13 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
14 | 0.1 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0.096 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0.088 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
17 | 0.076 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.124 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0.124 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0.112 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.1 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0.124 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0.124 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
24 | 0.112 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
25 | 0.104 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.2 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0.168 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
28 | 0.16 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
29 | 0.148 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema shootings face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.