Detalii evaluare #14738770

Rezumat problemă

#2980 valutar

Valutar este un joc care poate fi jucat de oricâți jucători. La începutul jocului, fiecare jucător primește L lei și E euro, precum și un jeton numerotat cu numărul jucătorului. Scrieți un program care să rezolve următoarele cerințe:
1. determină numărul de jucători existenți în joc după X mutări;
2. determină jucătorul care a rămas în joc și care are cea mai mare sumă de Euro după X mutări.

Detalii

Problema valutar Operații I/O valutar.in/valutar.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 4 MB
Id soluție #14738770 Utilizator bunghez matei (Mateibunghez)
Fișier valutar.cpp Dimensiune 4.13 KB
Data încărcării 15 Martie 2019, 15:42 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

valutar.cpp:5:12: error: stray '#' in program
 const int M#include <fstream>

            ^
valutar.cpp:70:14: error: stray '#' in program
             }#include <fstream>

              ^
valutar.cpp:5:13: error: expected initializer before 'include'
 const int M#include <fstream>

             ^
valutar.cpp:7:12: error: redefinition of 'std::ifstream in'
 ifstream in("valutar.in");

            ^
valutar.cpp:3:10: error: 'std::ifstream in' previously declared here
 ifstream in("valutar.in");

          ^
valutar.cpp:8:13: error: redefinition of 'std::ofstream out'
 ofstream out("valutar.out");

             ^
valutar.cpp:4:10: error: 'std::ofstream out' previously declared here
 ofstream out("valutar.out");

          ^
valutar.cpp: In function 'int main()':
valutar.cpp:70:15: error: 'include' was not declared in this scope
             }#include <fstream>

               ^
valutar.cpp:70:31: error: expected primary-expression before '>' token
             }#include <fstream>

                               ^
valutar.cpp:71:1: error: expected primary-expression before 'using'
 using namespace std;

 ^
valutar.cpp:71:1: error: expected ';' before 'using'
valutar.cpp:90:1: error: a function-definition is not allowed here before '{' token
 {

 ^
valutar.cpp:75:11: warning: unused variable 'MAXM' [-Wunused-variable]
 const int MAXM = 105;

           ^
valutar.cpp:76:5: warning: unused variable 'a' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

     ^
valutar.cpp:76:7: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

       ^
valutar.cpp:76:9: warning: unused variable 'p' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

         ^
valutar.cpp:76:11: warning: unused variable 'nr0' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

           ^
valutar.cpp:76:15: warning: unused variable 'n' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

               ^
valutar.cpp:76:17: warning: unused variable 'm' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

                 ^
valutar.cpp:76:19: warning: unused variable 'x' [-Wunused-variable]
 int a,b,p,nr0,n,m,x;

                   ^
valutar.cpp:77:11: warning: unused variable 'l' [-Wunused-variable]
 long long l,e;

           ^
valutar.cpp:77:13: warning: unused variable 'e' [-Wunused-variable]
 long long l,e;

             ^
valutar.cpp:82:3: warning: unused variable 'c' [-Wunused-variable]
 } c[MAXN];

   ^
valutar.cpp:88:3: warning: unused variable 'J' [-Wunused-variable]
 } J[MAXN];

   ^
valutar.cpp:214:13: error: expected '}' at end of input
             }

             ^
valutar.cpp:214:13: error: expected '}' at end of input
valutar.cpp:48:9: warning: unused variable 'p1' [-Wunused-variable]
     int p1=m;

         ^
valutar.cpp:214:13: error: expected '}' at end of input
             }

             ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema valutar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.