Detalii evaluare #14799245

Rezumat problemă

#2980 valutar

Valutar este un joc care poate fi jucat de oricâți jucători. La începutul jocului, fiecare jucător primește L lei și E euro, precum și un jeton numerotat cu numărul jucătorului. Scrieți un program care să rezolve următoarele cerințe:
1. determină numărul de jucători existenți în joc după X mutări;
2. determină jucătorul care a rămas în joc și care are cea mai mare sumă de Euro după X mutări.

Detalii

Problema valutar Operații I/O valutar.in/valutar.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 4 MB
Id soluție #14799245 Utilizator Robotin Catalin (Catalin_Robotin)
Fișier valutar.cpp Dimensiune 4.55 KB
Data încărcării 18 Martie 2019, 20:55 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

valutar.cpp:12:1: warning: 'typedef' was ignored in this declaration [enabled by default]
 };

 ^
valutar.cpp: In function 'int cautare(char*)':
valutar.cpp:43:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type]
 }

 ^
valutar.cpp: In function 'double Media(char*)':
valutar.cpp:85:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type]
 }

 ^
valutar.cpp: In function 'int afismedie()':
valutar.cpp:108:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type]
 }

 ^
valutar.cpp: In function 'int afisare()':
valutar.cpp:112:1: warning: no return statement in function returning non-void [-Wreturn-type]
 }

 ^
valutar.cpp: In function 'int stergere(char*, char*, double)':
valutar.cpp:65:22: warning: 'q' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
         q->urm=p->urm;

                      ^
valutar.cpp: In function 'double Media(char*)':
valutar.cpp:78:25: warning: 's' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
             s=s+p->medie;

                         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 5 0 Exemplu
20 0 secunde Raspuns gresit. 5 0 Exemplu
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema valutar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.