Detalii evaluare #16376220

Rezumat problemă

#2869 Tabela

Macaraie, pasionat de numere, dar mai ales de matrici, începe într-o zi să umple o foaie infinită de matematică cu numere astfel: în colțul aflat în stânga sus (de coordonate (1, 1)) pune 0, apoi scrie de la stânga la dreapta și de sus în jos cel mai mic număr care nu apare pe linia și coloana respectivă. Dându-se linia și coloana unei căsuțe din tabelă, aflați numărul de la acea poziție.

Detalii

Problema Tabela Operații I/O tabela.in/tabela.out
Limita timp 0.05 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #16376220 Utilizator Andrei Enachescu (AndreiEnachescu)
Fișier tabela.cpp Dimensiune 669 B
Data încărcării 22 Iulie 2019, 09:16 Scor / rezultat 3 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 1 1
2 0 secunde OK. 1 1
3 0 secunde OK. 1 1
4 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
37 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
38 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
41 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
42 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
43 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
44 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
45 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
46 Depășit Limita de timp depășită 4 0
47 Depășit Limita de timp depășită 4 0
48 Depășit Limita de timp depășită 4 0
49 Depășit Limita de timp depășită 4 0
50 Depășit Limita de timp depășită 4 0
Punctaj total 3

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Tabela face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.