Lista de probleme 6

Filtrare

Dificultate

Operații intrare/ieșire


Etichete

#1924 QStiva

Se dă o stivă inițial vidă. Să se efectueze Q operații de forma:

1 x: Se adaugă x în stivă.
2: Se șterge elementul din vârful stivei.
3 S: Se întreabă dacă se poate scrie valoarea S ca sumă de elemente aflate în stivă. Fiecare element poate fi folosit o singură dată în calcularea sumei. Răspunsul va fi 1 în caz afirmativ și 0 în caz negativ.

#1886 Rucsac1

Într-un magazin sunt n obiecte; pentru fiecare se cunoaște greutatea G și valoarea V. Un hoț intră în magazin având un rucsac ce poate transporta o greutate maximă GMax. El va fura anumite obiecte, astfel încât suma greutăților obiectelor furate să nu depășească GMax.

Să se stabilească câștigul maxim pe care îl poate obține hoțul. Câștigul este egal cu suma valorilor obiectelor furate.

Sabin merge la colindat de Halloween. Ştiind ca poate colinda la n case, iar la fiecare primeşte g[1], g[2], ..., g[n] bomboane, iar în rucsacul lui încap G bomboane, aflaţi numărul minim de case pe care trebuie să le colinde Sabin pentru a umple ghiozdanul.

#2884 Rucsac2

Într-un magazin intergalactic sunt n tipuri de obiecte, o infinitate din fiecare; pentru fiecare se cunoaște greutatea G și valoarea V. Un hoț intră în magazin având un rucsac ce poate transporta o greutate maximă GMax. El va fura anumite obiecte, astfel încât suma greutăților obiectelor furate să nu depășească GMax.

#3428 gta

După o zi grea de școală, Gigel se joacă GTA (Gigel Troc Auto), jocul său preferat. În acesta trebuie să cumperi mașini de la alți jucători astfel incât să câștigi cât mai mulți bani. Când va intra în joc acesta va avea n cereri de cumpărare (schimb) și b dolari. Jucătorii vând mașini pentru un anumit preț p. Prețul real al acestora este egal cu g. Din păcate, Gigel are un calculator neperformant. Acesta mai are t secunde până când calculatorul său dă crash! Gigel vă roagă să-l ajutați să găsească cea mai bună metodă de a cumpăra automobilele.

#402 Bete

Gigel a primit cadou n bețe de diferite lungimi. Neștiind ce să facă cu ele, se întreabă dacă poate alege dintre bețele date o parte, astfel încât, lipindu-le, să obțină un băț de lungime S.