Detalii evaluare #21050202

Rezumat problemă

#1073 Numerus

La ora de matematică distractivă, domnul profesor Numerus propune elevilor săi să completeze cu numere naturale o grilă cu 6 coloane numerotate cu literele A, B, C, D, E şi F şi cu un număr infinit de linii. Grila va fi completată cu numere naturale, începând cu numărul 1. Pe liniile impare completarea se va face de la stânga la dreapta, iar pe cele pare de la dreapta la stânga. Ultimul număr de pe o linie va fi identic cu penultimul număr (în sensul completării) de pe aceeaşi linie.

În figura alăturată aveţi completate primele 7 linii ale grilei.

Deoarece pe tablă sau pe o foaie de hârtie numărul de linii este limitat, deci grila poate fi efectiv completată doar pentru un număr mic de linii, domnul profesor Numerus doreşte ca elevii săi să determine, cu ajutorul calculatorului, imaginea unei anumite linii a grilei şi locul sau locurile pe care se poate afla un număr natural dat.

Deduceţi regula după care se completează linia k a grilei şi scrieţi un program care să citească numerele naturale k şi n şi care să determine:

a) numerele naturale de pe linia k, vizualizate de la stânga la dreapta;
b) linia pe care se află în grilă numărul natural n;
c) coloana sau coloanele pe care se află în grilă numărul natural n.

Detalii

Problema Numerus Operații I/O numerus.in/numerus.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #21050202 Utilizator Livadaru Alexandru (AlexandruLivadaru)
Fișier numerus.cpp Dimensiune 1.11 KB
Data încărcării 18 Februarie 2020, 18:22 Scor / rezultat 52 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

numerus.cpp: In function 'int main()':
numerus.cpp:34:15: warning: operation on 'S' may be undefined [-Wsequence-point]
          S=S++;

               ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. 10 4
2 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - corect. Cerinta c - gresit. 10 7
3 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - corect. Cerinta c - gresit. 10 7
4 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. 10 4
5 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. 10 4
6 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. 10 4
7 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. 10 4
8 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - corect. Cerinta c - gresit. 10 7
9 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - gresit. Cerinta c - gresit. 10 4
10 0 secunde Cerinta a - corect. Cerinta b - corect. Cerinta c - gresit. 10 7
Punctaj total 52

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Numerus face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.