Detalii evaluare #23932221

Rezumat problemă

#1049 Arrows

“Arrows” este un joc care se joacă pe o tablă dreptunghiulară a cărei suprafaţă este împărţită în NxM celule, aranjate pe N linii şi M coloane. În fiecare celulă se află o săgeată (sus, jos, stânga sau dreapta), ca în figura de mai jos:

Când este la mutare, un jucător poate alege o poziţie de start pe care plasează un jeton, apoi deplasează jetonul la celula învecinată în sensul indicat de săgeată. Deplasarea continuă până când jetonul părăseşte tabla de joc, caz în care jucătorul obţine un punctaj egal cu numărul de celule parcurse de jetonul său.

Există însă poziţii de start denumite favorabile, pentru care jetonul nu va părăsi niciodată tabla de joc. De exemplu, toate poziţiile din figură cu fundal gri sunt favorabile. Jucătorul care alege o poziţie de start favorabilă obţine un punctaj egal cu numărul de celule distincte vizitate înmulţit cu 1000.

Scrieţi un program care, cunoscând configuraţia tablei de joc, rezolvă una dintre următoarele cerinţe:

1. determină punctajul pe care îl obţine un jucător care plasează jetonul său pe o poziţie de start specificată;
2. determină numărul de celule favorabile de pe tabla de joc;
3. determină punctajul maxim pe care jucătorul îl poate obţine la o mutare, alegând convenabil poziţia de start.

Detalii

Problema Arrows Operații I/O arrows.in/arrows.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 5 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #23932221 Utilizator Maftei Albert-Alexandru (NightChips)
Fișier arrows.cpp Dimensiune 2.18 KB
Data încărcării 17 Septembrie 2020, 16:18 Scor / rezultat 14 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0.016 secunde OK. 2 2
7 0.016 secunde OK. 2 2
8 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0.016 secunde OK. 2 2
10 0.004 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.024 secunde Raspuns gresit. 4 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
13 0 secunde OK. 4 4
14 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
15 0.004 secunde Raspuns gresit. 4 0
16 0.028 secunde Raspuns gresit. 4 0
17 0.016 secunde OK. 4 4
18 Depășit Limita de timp depășită 4 0
19 0.02 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 Depășit Limita de timp depășită 4 0
21 0.324 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0.076 secunde Raspuns gresit. 4 0
26 Depășit Limita de timp depășită 4 0
27 Depășit Limita de timp depășită 4 0
28 Depășit Limita de timp depășită 4 0
29 Depășit Limita de timp depășită 4 0
30 Depășit Limita de timp depășită 4 0
Punctaj total 14

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Arrows face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.