Detalii evaluare #30961833

Rezumat problemă

#2433 cufar

Vrăjitoarea cea bună are un cufăr în care este închisă piatra magică de către piticii lăzii cu ajutorul unui cifru digital. Piticii i-au dat vrăjitoarei o cutie în care sunt n cartonașe. Pe fiecare cartonaș este scris un număr natural pe care vrăjitoarea îl va folosi să deschidă lada. Valorile scrise pe cartonașe sunt distincte între ele.
Pentru a afla cifrul trebuie să procedeze astfel: extrage fiecare cartonaș din cutie și apoi determină valoarea magică asociată numărului natural scris pe cartonaș. Pentru fiecare cartonaș valoarea magică este dată de al k-lea divizor prim al numărului înscris pe acesta. Vrăjitoarea trebuie să adune valorile magice obținute pentru cele n cartonașe și apoi să introducă în ordine cifrele valorii obținute, pentru a descuia lada. Deoarece vrăjitoarea nu are timp la dispoziție vă roagă pe voi să o ajutați să rezolve următoarele probleme:
1. Să afle valoarea magică pentru un cartonaș dat;
2. Să afle cifrul cufărului.

Detalii

Problema cufar Operații I/O cufar.in/cufar.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #30961833 Utilizator Raileanu Alin-Gabriel (Raileanu_Alin_Gabriel)
Fișier cufar.cpp Dimensiune 714 B
Data încărcării 27 Septembrie 2021, 20:09 Scor / rezultat 13 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 4 4
1 0 secunde OK. 4 4
2 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 9 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 9 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
18 0 secunde OK. 5 5
19 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 13

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema cufar face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.