Detalii evaluare #34565657

Rezumat problemă

#3038 tombola

Aflat într-o vizită cu părinții, Iliuță primește un bilet la tombolă pe care este scris un număr natural S. Pentru a câștiga un premiu, Iliuță trebuie să afle, plecând de la numărul S, un număr câștigător X. Pentru a-l ajuta să ghicească numărul câștigător, mama îi spune lui Iliuță că numărul S de pe biletul său este suma dintre numărul câștigător X și toate numerele obținute plecând de la numărul câștigător X, prin ștergerea cifrei unităților numărului X, apoi, succesiv, prin ștergerea cifrei unităților numărului obținut la pasul anterior, până se ajunge la un număr de o singură cifră.

Cunoscându-se numerele naturale N, S1, A, B, C, D, scrieți un program care rezolvă următoarele cerințe:
1) pentru fiecare dintre termenii șirului S1, S2, …, SN, determină cel mai mare număr natural mai mic strict decât termenul respectiv, pentru care există un număr câștigător; programul va afișa restul împărțirii sumei numerelor obținute la 1018+31;
2) pentru fiecare dintre termenii șirului S1, S2, …, SN, determină câte numere naturale mai mici sau egale cu termenul respectiv NU au număr câștigător; programul va afișa restul împărțirii sumei rezultatelor obținute la 1018+31.

Detalii

Problema tombola Operații I/O tombola.in/tombola.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #34565657 Utilizator Miclaus Adrian (adimiclaus15)
Fișier tombola.cpp Dimensiune 1.49 KB
Data încărcării 06 Februarie 2022, 14:15 Scor / rezultat 30 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

tombola.cpp: In function 'int main()':
tombola.cpp:45:21: warning: 'sol' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
             res=(res+sol)%MOD;

                     ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0.5 secunde Raspuns gresit. 5 0
4 0.496 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0.5 secunde Raspuns gresit. 5 0
6 Depășit Limita de timp depășită 5 0
7 Depășit Limita de timp depășită 5 0
8 Depășit Limita de timp depășită 5 0
9 Depășit Limita de timp depășită 5 0
10 0 secunde OK. 5 5
11 0 secunde OK. 5 5
12 0 secunde OK. 5 5
13 0.336 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0.336 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0.336 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 Depășit Limita de timp depășită 5 0
17 Depășit Limita de timp depășită 5 0
18 Depășit Limita de timp depășită 5 0
19 Depășit Limita de timp depășită 5 0
Punctaj total 30

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema tombola face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.