Detalii evaluare #36008444

Rezumat problemă

#1111 Zimeria

Olimpia D’Info a găsit o placă gravată ce conţine mai multe cuvinte scrise cu semne grafice necunoscute, fiecare cuvânt fiind format din exact 5 semne grafice. Studiind cu atenție cuvintele, a dedus că în scrierea acestora sunt utilizate 12 semne grafice distincte şi a asociat câte o literă mică din alfabetul englez fiecărui semn. După asociere, a stabilit pentru fiecare semn o complexitate, scriind literele în ordinea crescătoare a complexităților pe care le-a stabilit anterior. Olimpia consideră că această ”complexitate” este cel mai potrivit criteriu de ordonare lexicografică.

Cunoscând ordinea semnelor și cuvintele de pe placă determinaţi:
a) Numărul de cuvinte distincte existente pe placă.
b) Şirul de cuvinte ordonat lexicografic, conform criteriului formulat de Olimpia.

Detalii

Problema Zimeria Operații I/O zimeria.in/zimeria.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 4 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #36008444 Utilizator Gheorghies Alexandru (andu2006)
Fișier zimeria.cpp Dimensiune 1.45 KB
Data încărcării 31 Martie 2022, 12:02 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

zimeria.cpp: In function 'int main()':
zimeria.cpp:36:27: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         newchar[charset[i]]=i+'a';

                           ^
zimeria.cpp:41:51: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         for(int j=0;j<5;j++) h=h*26+newchar[str[j]]-'a';

                                                   ^
zimeria.cpp:33:43: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(fin,"%lld%lld%s",&c,&n,charset);

                                           ^
zimeria.cpp:39:29: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
         fscanf(fin,"%s",str);

                             ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0.004 secunde OK. 5 5
4 0.012 secunde OK. 5 5
5 0.024 secunde OK. 5 5
6 0.048 secunde OK. 5 5
7 0 secunde OK. 5 5
8 0 secunde OK. 5 5
9 0 secunde OK. 5 5
10 0 secunde OK. 5 5
11 0.004 secunde OK. 5 5
12 0.008 secunde OK. 5 5
13 0.016 secunde OK. 5 5
14 0.036 secunde OK. 5 5
15 0.044 secunde OK. 5 5
16 0.068 secunde OK. 5 5
17 0.088 secunde OK. 5 5
18 0.112 secunde OK. 5 5
19 0.144 secunde OK. 5 5
20 0.188 secunde OK. 5 5
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Zimeria face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.