Detalii evaluare #37046001

Rezumat problemă

#4177 livada2

Fiind un băiat aventurier, călărețul Jonathan obișnuia să umble prin pădurile magice ale împărăției tatălui său. În interiorul meleagurilor lui, împăratul avea o livadă specială, în cadrul căreia se aflau n meri magici, numerotați de la 1 la n, fiecare măr i conținând o cantitate cunoscută m[i] de fructe. Fiind speciali, cantitatea de fructe din acești meri putea fi modificată. Ca în orice poveste, împăratul avea un dușman, pe vrăjitorul Afida, care dorea să-i atace livada.

Concursul Interjudeţean de Matematică şi Informatică Sever Aurel Groze, 2022

Detalii

Problema livada2 Operații I/O livada2.in/livada2.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #37046001 Utilizator Gherasa Rares (raresgherasa)
Fișier livada2.cpp Dimensiune 1.06 KB
Data încărcării 20 Iunie 2022, 11:01 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
1 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
2 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
3 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
4 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
5 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 10 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema livada2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.