Variabilele x
și y
sunt de tip întreg, x
memorând valoarea 8
, iar y
valoarea 6
. Indicați expresia C/C++ care are valoarea 0
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabilele E
, x
, y
, z
memorează valori de tip real (z>0
). Indicați instrucţiunea prin care i se atribuie variabilei E
rezultatul evaluării expresiei \( \frac{x+y}{\sqrt{z}}\cdot t^2 \).
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Se consideră două tablouri unidimensionale A
și B
: A=(5,7,15,25,33)
, iar B=(3,9,21,43,51)
. În urma interclasării lor în ordine crescătoare se obține tabloul cu elementele:
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În secvența de mai jos variabilele i
și j
sunt de tip întreg.
for(i=0;i<4;i++) { for(j=0;j<5;j++) cout<<.........<<" "; | printf("%d ",.........); cout<<endl; | printf("\n"); }
Indicați expresia care poate înlocui zona punctată astfel încât, în urma executării secvenței obținute, să se afișeze pe ecran valorile următoare:
0 1 2 0 1 1 2 0 1 2 2 0 1 2 0 0 1 2 0 1
Varianta 1 |
2*(i+1)-j |
Varianta 2 |
(i-j) % 3 |
Varianta 3 |
(i+j) % 3 |
Varianta 4 |
2*i+j |
Tablourile unidimensionale A
și B
au valorile A=(1,7,10,18,32)
și B=(2,5,12,16,49)
și se interclasează în ordine crescătoare, fiind parcurse de la stânga la dreapta. Pentru a determina al 4
-lea element obținut în urma interclasării, se compară elementul cu valoarea xa
din A
cu elementul cu valoarea xb
din B
. Indicați valorile lui xa
și xb
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În secvenţa de mai jos, variabila c
memorează un caracter, iar variabilele i
și k
sunt de tip întreg.
k=0; for(i=1;i<=9;i++) { cin>>c; | scanf("%c",&c); if(c=='a') k=k+1; }
Scrieţi valoarea variabiei k
în urma executării secvenţei, știind că se citesc de la tastatură, în această ordine, literele s a n a t a T E A
Variabilele x
, y
și z
sunt de tip întreg și memorează valori distincte. Indicați o secvenţă de instrucţiuni în urma executării căreia se realizează interschimbarea valorilor variabilelor x
și y
.
Varianta 1 |
x=y; y=z; z=x; |
Varianta 2 |
y=z; z=x; x=y; |
Varianta 3 |
z=y; y=x; x=z; |
Varianta 4 |
z=x; z=y; x=y; |
Indicați o expresie C/C++ care are valoarea 1
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabilele x
și y
sunt de tip întreg. Indicați o instrucțiune ce realizează o prelucrare echivalentă următoarea.
x=-abs(y);
Varianta 1 |
if(x<0) x=-y; else x=y; |
Varianta 2 |
if(y<0) x=y; else x=-y; |
Varianta 3 |
if(x>0) x=-y; else x=y; |
Varianta 4 |
if(y>0) x=y; else x=-y; |
Variabilele x
și y
sunt de tip real, x
are valoarea 3.5
, iar y
are valoarea 7.2
. Indicați expresia C/C++ a cărei valoare este 3
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|