Indicați expresia C/C++ cu valoarea 1
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabilele x
și y
sunt întregi. Indicați expresia C/C++ echivalentă cu cea de mai jos.
(x<3)&&(y>=5)
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Indicați numerele pe care le pot memora variabilele întregi x
şi y
, astfel încât valoarea expresiei C/C++ de mai jos să fie 1
.
x/2+x%y-x/y==0
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
În urma interclasării în ordine crescătoare a tablourilor A
și B
se obține tabloul cu elementele (10,12,23,25,2019,2209)
, în această ordine. Elementele tablourilor A
și B
pot fi (în ordinea memorării lor în tablou):
Varianta 1 |
A=(10,12) B=(2019,2209,23,25) |
Varianta 2 |
A=(10,2019) B=(2209,25,23,12) |
Varianta 3 |
A=(1,1,2,2,20,22) B=(0,2,3,5,19,9) |
Varianta 4 |
A=(1,1,2,2,20,22) B=(19,9,5,3,2,0) |
Subprogramul f
este incomplet definit.
void f(int m, int n, int d) { if(n%d==0 && m%d==0) cout<<d; | printf(”%d”,d); else f(.........); }
Indicați expresia cu care pot fi înlocuite punctele de suspensie, astfel încât, în urma apelului de mai jos, să se afișeze cel mai mare divizor comun al numerelor nenule memorate în variabilele întregi x
și y
.
f(x,y,x);
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Subprogramul C/C++ f
este definit mai jos.
int f(int n) { if (n<=2) return n; if (n%2==1) return f(n-2)-f(n-1); return f(n-1)-f(n-2); }
Valoarea lui f(6)
este:
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Variabila x
este de tip char
și memorează o literă mică a alfabetului englez. Indicați expresia C/C++ care are valoare nenulă dacă și numai dacă litera memorată în variabila x
este o vocală. Se consideră vocale literele a
, e
, i
, o
, u
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Subprogramul f
de mai jos este incomplet definit. Indicați expresia cu care pot fi înlocuite punctele de suspensie, astfel încât valoarea lui f(2019,1)
să fie egală cu numărul divizorilor pozitivi ai lui 2019
.
int f(int n, int d) { if(..........) return 0; if(d*d==n) return 1; if(n%d==0) return 2+f(n,d+1); return f(n,d+1); }
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Utilizând metoda backtracking, se generează toate drapelele formate din câte 3
culori distincte din mulțimea {alb, galben, negru, roșu, verde}
. Două drapele sunt distincte dacă diferă prin cel puțin o culoare sau prin ordinea culorilor. Primele patru soluţii obţinute sunt, în această ordine: (alb, galben, negru)
, (alb, galben, roșu)
, (alb, galben, verde)
și (alb, negru, galben)
.
Indicați soluția generată imediat înainte de (galben, verde, alb)
.
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|
Utilizând metoda backtracking, se generează toate băuturile obținute amestecând sucurile a cel puțin două fructe distincte din mulțimea {afine, caise, lămâi, mere, pere}
. Primele cinci soluţii obţinute sunt, în această ordine: (afine, caise)
, (afine, caise, lămâi)
, (afine, caise, lămâi, mere)
, (afine, caise, lămâi, mere, pere)
și (afine, caise, lămâi, pere)
. A șasea soluţie este:
Varianta 1 |
|
Varianta 2 |
|
Varianta 3 |
|
Varianta 4 |
|