"bezier(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4); - copie - copie - copie" - Processing

ID Autor Duplicat din Ultima modificare
#5391 Pereni Sebastian (PereniSebastian) bezier(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4); - copie - copie Vineri, 20 ian 2023, 11:22

Desenează o curbă Bezier. O curbă Bezier este o curbă realizată pe baza unor formule matematice, pornind de la patru puncte:

  • două puncte ancoră, care vor fi capete curbei desenate;
  • două puncte de control, pe baza cărora se va desena curba;

Sintaxă:

bezier(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4);

Parametri:

  • x1 y1 – coordonatele primului punct ancoră
  • x2 y2 – coordonatele primului punct de control
  • x3 y3 – coordonatele celui de-al doilea punct de control
  • x4 y4 – coordonatele celui de-al doilea punct ancoră

Vezi și:

x
 
1
function setup() {
2
    createCanvas(400, 400);
3
    noLoop();
4
}
5
6
function draw() {
7
    
8
    bezier(100, 100, // prima ancoră
9
           100, 300, // primul punct de control
10
           300, 100, // al doilea pucnt de control
11
           300, 300  // a doua ancoră
12
          );    
13
    ellipse(100, 100, 8,8);
14
    ellipse(300, 300, 8,8);
15
  
16
    stroke("gray");
17
  
18
    ellipse(100, 300, 8,8);
19
    ellipse(300, 100, 8,8);
20
}
21
Du-te sus!