Comutare navigație
pbInfo.ro
Probleme
Probleme - clasa a IX-a
Probleme - clasa a X-a
Probleme - clasa a XI-a
Probleme din concursuri
Căutare problemă
Exerciții
Programează cu Blockly
Desenează cu Processing
Exersează SQL
Soluţii
Resurse
Resurse pentru clasa a IX-a
Resurse pentru clasa a X-a
Resurse pentru clasa a XI-a
Subiecte bacalaureat
Ajutor
Autentificare
Înregistrare
×
Autentificare
Utilizator sau email
Parola
Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Îti place pbInfo? Atunci acceptă-l cu totul! Dezactivează modulul de blocare a reclamelor!
×
Lista scripturi
Script Nou
Ajutor
"Particles" - Processing
ID
Autor
Duplicat din
Ultima modificare
#2543
Ciurcau Leonardo (Goth)
-
Luni, 20 sep 2021, 19:15
Viteza si dimensiune in functie de mouseX respectiv mouseY.
let V = [], dim = 256; function setup() { createCanvas(400, 400); for (let i = 0; i < dim; i++) CreateParticle(i); } function draw() { translate(width / 2, height / 2); background(0); for (let i = 0; i < dim; i++) { fill(255, 0, 0, 200); noStroke(); let d = V[i].d * map(mouseY, 0, height, 1, 2); ellipse(V[i].x, V[i].y, d, d); V[i].x = cos(V[i].a) * V[i].r; V[i].y = sin(V[i].a) * V[i].r; V[i].r += V[i].v * map(mouseX, 0, width, 1, 3); if (OutOfCanvas(i)) CreateParticle(i); } } function CreateParticle(i) { V[i] = { x: 0, y: 0, a: map(i, 0, dim - 1, 0, TWO_PI), r: 1, v: random(0.5, 7), d: random(15, 25) } } function OutOfCanvas(i) { return (V[i].x - V[i].d / 2 > width / 2 || V[i].x + V[i].d < -width / 2 || V[i].y - V[i].d / 2 > height / 2 || V[i].y + V[i].d < -height / 2); }
Duplicare
Executare
Cod
×
Cod HTML
<iframe sandbox="allow-scripts" src="/p5js/index.php?id=2543" style="width:408px; height:408px;border:solid 1px gray; overflow: scroll;"></iframe>
×
Duplicare script
Denumirea noului script
Du-te sus!