Comutare navigație
pbInfo.ro
Probleme
Probleme - clasa a IX-a
Probleme - clasa a X-a
Probleme - clasa a XI-a
Probleme din concursuri
Căutare problemă
Exerciții
Programează cu Blockly
Desenează cu Processing
Exersează SQL
Soluţii
Resurse
Resurse pentru clasa a IX-a
Resurse pentru clasa a X-a
Resurse pentru clasa a XI-a
Subiecte bacalaureat
Ajutor
Autentificare
Înregistrare
×
Autentificare
Utilizator sau email
Parola
Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Îti place pbInfo? Atunci acceptă-l cu totul! Dezactivează modulul de blocare a reclamelor!
×
Lista scripturi
Script Nou
Ajutor
"Bit incrementor" - Processing
ID
Autor
Duplicat din
Ultima modificare
#3626
Takacs Robert (RoTak)
-
Miercuri, 05 feb 2020, 10:39
Un patrat negru reprezinta bit 1, un patrat alb, bit 0
class boi { constructor(x, y, dim, state, no) { this.x = x; this.y = y; this.dim = dim; this.state = state; this.no = no; } show() { fill(!this.state * 255); rect(this.x, this.y, this.dim, this.dim); textSize(10); fill(0); text("bit " + parseInt(this.no), this.x, this.y + this.dim); } } function setup() { createCanvas(400, 400); textAlign(CENTER); rectMode(CENTER); for(let i = 0; i < 32; ++i) bois.push(new boi(40 * (i % 8 + 1.5), 50 * (int(i / 8) + 1), 25, 0, 32 - i - 1)); } let bois = []; let n = 0; function draw() { background(220); for(let i = 0; i < bois.length; ++i) bois[i].show(); fill(0); textSize(30); text(n, 200, 300); textSize(20); text("Da clic pentru a creste numarul cu 1", 200, 350); } function mousePressed() { bois[bois.length - 1].state++; let i = 1; while(bois[bois.length - i].state > 1) { bois[bois.length - i].state = 0; i++; bois[bois.length - i].state++; } n++; }
Duplicare
Executare
Cod
×
Cod HTML
<iframe sandbox="allow-scripts" src="/p5js/index.php?id=3626" style="width:408px; height:408px;border:solid 1px gray; overflow: scroll;"></iframe>
×
Duplicare script
Denumirea noului script
Du-te sus!