"bezier(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4); - copie - copie - copie - copie" - Processing

ID Autor Duplicat din Ultima modificare
#5510 Dragos Albert (Co07) bezier(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4); - copie - copie - copie Marti, 14 mar 2023, 09:35

Desenează o curbă Bezier. O curbă Bezier este o curbă realizată pe baza unor formule matematice, pornind de la patru puncte:

  • două puncte ancoră, care vor fi capete curbei desenate;
  • două puncte de control, pe baza cărora se va desena curba;

Sintaxă:

bezier(x1, y1, x2, y2, x3, y3, x4, y4);

Parametri:

  • x1 y1 – coordonatele primului punct ancoră
  • x2 y2 – coordonatele primului punct de control
  • x3 y3 – coordonatele celui de-al doilea punct de control
  • x4 y4 – coordonatele celui de-al doilea punct ancoră

Vezi și: