Detalii evaluare #23387557

Rezumat problemă

Cătălin s-a pierdut iarăși într-o matrice de N linii și M coloane în care unele celule sunt blocate. Cătălin nu găsește ieșirea așa că s-a decis să caute o comoară. El are o harta pe care a desenat-o când era mic și decide să o urmeze. Pe harta este scris un șir format din caracterele U, R, D, L. În fiecare secundă Cătălin se va deplasa în una dintre cele 4 celule adiacente. Presupunând că la secunda S Cătălin se află în celula i, j el se va mișcă în funcție de al S-lea caracter de pe harta în felul următor: pentru U el va păși în celula i - 1, j; pentru R el va păși în celula i, j + 1; pentru D el va păși în celula i + 1, j, iar pentru L, el va păși în celula i, j - 1.

Dacă celula în care trebuie să pășească este în afara matricei sau este blocată, atunci Cătălin va sta pe loc în acea secunda. În ce celulă ajunge Cătălin?

Infogim Runda a 2-a, clasa a VI-a

Detalii

Problema labirint4 Operații I/O labirint4.in/labirint4.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 5 MB / Stivă 5 MB
Id soluție #23387557 Utilizator Pantic Alberto (1babyabi1_)
Fișier labirint4.cpp Dimensiune 826 B
Data încărcării 29 Iunie 2020, 18:53 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

labirint4.cpp: In function 'int main()':
labirint4.cpp:37:27: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         int X2 = X + dx[it]; 

                           ^
labirint4.cpp:38:27: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         int Y2 = Y + dy[it]; 

                           ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 10 10
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0.012 secunde OK. 10 10
5 0.016 secunde OK. 10 10
6 0.028 secunde OK. 10 10
7 0 secunde OK. 10 10
8 0 secunde OK. 10 10
9 0 secunde OK. 10 10
10 0 secunde OK. 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema labirint4 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.