#3573
joc11
Pentru un concurs de design de jocuri, Gigel vrea să construiască un joc. La joc participă n
concurenţi numerotaţi de la 1
la n
. Fiecare concurent are la dispoziţie câte un şir de m
încăperi, numerotate de la 1
la m
. Scopul jocului este de a găsi o comoară ascunsă în una din aceste încăperi. Fiecare încăpere conţine un cod, număr natural, fie egal cu 0
, fie având cel puţin 2
cifre. Ultima cifră indică numărul de etape de penalizare, adică numărul de etape în care concurentul nu are voie să părăsească încăperea. Numărul obţinut prin eliminarea ultimei cifre a codului indică numărul încăperii în care se va deplasa acesta la următoarea etapă sau la expirarea penalizării.
Fiind dat numărul n
de concurenţi, numărul m
de încăperi alocate fiecărui concurent, şi codurile din cele n×m
încăperi să se determine câştigătorul jocului, numărul încăperii în care a găsit comoara, numărul de etape parcurse până când câştigătorul găseşte comoara precum şi numărul de concurenţi eliminaţi din joc până la etapa respectivă (inclusiv).
Problema | joc11 | Operații I/O |
joc11.in /joc11.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #24026213 | Utilizator | |
Fișier | joc11.cpp | Dimensiune | 2.02 KB |
Data încărcării | 23 Septembrie 2020, 20:06 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
joc11.cpp: In function 'void citire()': joc11.cpp:65:30: error: 'struct Jucator' has no member named 'camera' it->penalizari = it->camera[0] % 10; ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema joc11 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.