Detalii evaluare #2510586

Rezumat problemă

Numar5

#1731
Pentru un număr dat cu k cifre c1c2ck, se numeşte algoritm de deplasare circulară spre dreapta de la o cifră iniţială ci, la o cifră finală cj, deplasarea din cifră în cifră spre dreapta de ci ori (1≤i,j≤k). Dacă pe parcursul deplasării s-a ajuns la cifra ck, se continuă deplasarea circulară spre dreapta cu cifra c1. Un număr cu k cifre se numeşte număr „circular” dacă îndeplineşte următoarele două cerinţe:
  • toate cifrele sunt nenule;
  • pornind de la cifra c1, aplicând algoritmul de deplasare circulară spre dreapta de exact k ori, se ajunge din nou la c1, fiecare dintre cifrele numărului fiind exact o singură dată cifră iniţială.
Scrieţi un program care citeşte numărul natural nenul n, apoi numerele naturale x1,x2,,xn, şi determină: a) cel mai mare număr din şir în care există cel puţin o cifră care apare de minimum două ori, iar în cazul în care în şir nu există un astfel de număr, se va afişa cel mai mare număr din şir; b) un şir a1,a2,,an de n numere naturale pentru care un element ai(1≤i≤n)se calculează astfel:
  • este egal cu xi , dacă xi este număr circular;
  • este numărul cel mai apropiat de xi (număr mai mare sau mai mic decât xi), cu proprietatea că este număr circular; dacă pentru un număr din şir se identifică un număr circular y, y>xi şi un număr circular z, z<xi, pentru care yxi = xiz, atunci se va alege numărul y.

Detalii

Problema Numar5 Operații I/O numar.in/numar.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #2510586 Utilizator Bud Razvan (razvi1234)
Fișier numar5.cpp Dimensiune 1.41 KB
Data încărcării 22 Mai 2016, 02:10 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare

Mesaj compilare

numar5.cpp: In function 'int main()':
numar5.cpp:79:13: warning: variable 'z' set but not used [-Wunused-but-set-variable]
 {int p=-1,i,z=0; long t,x,y;

             ^
numar5.cpp:79:23: warning: unused variable 't' [-Wunused-variable]
 {int p=-1,i,z=0; long t,x,y;

                       ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 10 10
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde OK. 10 10
5 0 secunde OK. 10 10
6 0 secunde OK. 10 10
7 0 secunde OK. 10 10
8 0 secunde OK. 10 10
9 0.004 secunde OK. 10 10
10 0 secunde OK. 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Numar5 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!