Detalii evaluare #30432100

Rezumat problemă

De când a început serviciul militar, Mihai nu și-a găsit vocația și a decis să-și încerce norocul încă o dată, mergând la superiorul său, Căpitanul Dan. De data aceasta, Dan a fost mai amabil, dar i-a cerut lui Mihai să demonstreze talentul său de trăgător.
Vom considera țintele din zona de tragere ca fiind dreptunghiuri în plan. Căpitanul îi indică lui Mihai câteva puncta pe axa OX și direcțiile de tragere. Fiecare tragere este o semidreaptă care poate fi orientată fie diagonal spre stânga la 45o, fie diagonal spre dreapta la 45o, fie pe verticală în sus. Definim costul atingerii unei ținte ca fiind lungimea intersecției semidreptei de tragere cu dreptunghiul care reprezintă ținta. Dacă intersecția este vidă, sau constă dintr-un singur punct, atunci costul este 0. Definim costul unei trageri ca suma costurilor atingerilor tuturor țintelor. Determinați costul fiecărei trageri.

Balcaniada de Informatică 2018, ziua 1

Detalii

Problema shootings Operații I/O shootings.in/shootings.out
Limita timp 0.4 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #30432100 Utilizator Arsenoiu Iulian George (iulianarsenoiu)
Fișier shootings.cpp Dimensiune 1.39 KB
Data încărcării 04 August 2021, 12:16 Scor / rezultat 98 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0.096 secunde OK. 5 5
1 0.092 secunde OK. 5 5
2 0.092 secunde OK. 5 5
3 0.092 secunde OK. 5 5
4 0.092 secunde OK. 5 5
5 0.088 secunde OK. 5 5
6 0.088 secunde OK. 5 5
7 0.088 secunde OK. 5 5
8 0.2 secunde OK. 5 5
9 0.184 secunde OK. 5 5
10 0.092 secunde OK. 2 2
11 0.096 secunde OK. 2 2
12 0.092 secunde OK. 3 3
13 0.092 secunde OK. 3 3
14 0.244 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0.232 secunde OK. 2 2
16 0.216 secunde OK. 3 3
17 0.208 secunde OK. 3 3
18 0.272 secunde OK. 2 2
19 0.256 secunde OK. 2 2
20 0.22 secunde OK. 3 3
21 0.204 secunde OK. 3 3
22 0.268 secunde OK. 2 2
23 0.256 secunde OK. 2 2
24 0.216 secunde OK. 3 3
25 0.224 secunde OK. 3 3
26 0.308 secunde OK. 2 2
27 0.264 secunde OK. 2 2
28 0.224 secunde OK. 3 3
29 0.212 secunde OK. 3 3
Punctaj total 98

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema shootings face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.