Detalii evaluare #39280537

Rezumat problemă

#2929 origami

Tocmai ai primit o foaie dreptunghiulară (foarte mare) de dimensiuni N⨯M, împărțită în pătrățele de 1⨯1. Fiecare pătrățel este colorat pe ambele părți cu una din cele 26 de culori existente în univers, identificată pentru simplitate printr-un caracter mic al alfabetului englez.

Neavând ceva mai bun de făcut în timpul probei de baraj, te-ai gândit să înveți origami. Totuși, cum nu oricine este maestru în origami și acest sport necesită experiență și viziune artistică (lucruri pe care, bineînțeles, le vei dobândi cu timpul), ai hotărât că, pentru început, este mai interesant să împăturești foaia într-un mod clar stabilit.

Mai exact, la fiecare pas vei alege o dreaptă (orizontală sau verticală) situată între două linii (respectiv coloane) consecutive și vei “îndoi” jumătatea mai mică peste cea mare doar dacă culorile se vor suprapune perfect. Un exemplu de o astfel de îndoire validă este prezentat mai jos:

După orice îndoire vei obține un nou model (bineînțeles, de dimensiuni mai mici). În cazul în care cele două jumătăți sunt egale, ambele variante de îndoire sunt valide. Maestru în algoritmi și structuri de date eficiente, observi imediat că, după orice îndoitură, modelul rezultat va constitui o submatrice din modelul inițial. Natural, îți vine următoarea
întrebare:

“Câte submatrice distincte pot obține, îndoind foaia de un număr arbitrar de ori (sau deloc), fără a roti foaia sau a o întoarce pe cealaltă parte?”

Formal, două submatrice se consideră distincte, dacă măcar unul din cele patru colțuri diferă de la o submatrice la alta (ca indici).

ONI 2017, Baraj

Detalii

Problema origami Operații I/O origami.in/origami.out
Limita timp 2 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 128 MB
Id soluție #39280537 Utilizator Dorde Matei (Dorde)
Fișier origami.cpp Dimensiune 2.59 KB
Data încărcării 04 Noiembrie 2022, 11:35 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
1 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
2 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
3 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
4 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
5 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
10 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
11 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
12 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
13 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
14 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
15 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
16 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
17 0 secunde Caught fatal signal 11 6 0
18 0 secunde Caught fatal signal 11 6 0
19 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema origami face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.