Detalii evaluare #42109607

Rezumat problemă

O matrice se numește cochilie de ordin N, sau mai simplu cochilie, dacă a fost construită în funcție de un număr natural N nenul după următoarea regulă:

  • Cochilia este formată inițial dintr-un pătrat de latură 1 cu valoarea 1.
  • Pentru fiecare pas I cu valorile 2, 3, …, N la cochilia deja existentă, se va alătura pe rând la DREAPTA, JOS, STÂNGA, SUS, în mod repetat în această ordine, câte un pătrat în care toate elementele au valoarea I, iar lungimea laturii pătratului nou corespunde cu latura cochiliei la care se lipește.

Cunoscând valorile numerelor naturale N și P, va trebui să răspundeți la următoarele întrebări:

  • Ce dimensiuni are cochilia de ordin N?
  • Ce elemente se află pe linia P a cochiliei de ordin N?

Detalii

Problema Cochilie Operații I/O cochilie.in/cochilie.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #42109607 Utilizator Rebengiuc Mircea (mircea_007)
Fișier cochilie.cpp Dimensiune 1.84 KB
Data încărcării 17 Februarie 2023, 17:23 Scor / rezultat 8 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

cochilie.cpp: In function 'int main()':
cochilie.cpp:21:35: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fscanf( fin, "%d%d", &task, &n );

                                   ^
cochilie.cpp:64:30: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf( fin, "%d", &lin );

                              ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
1 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0.048 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.048 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
13 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
14 0.048 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0.048 secunde Raspuns gresit. 3 0
16 0.016 secunde Raspuns gresit. 5 0
17 0.016 secunde Raspuns gresit. 5 0
18 0.048 secunde Raspuns gresit. 5 0
19 0.048 secunde Raspuns gresit. 5 0
20 0.016 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0.016 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0.048 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0.048 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde OK. 2 2
25 0 secunde OK. 2 2
26 0 secunde OK. 2 2
27 0 secunde OK. 2 2
Punctaj total 8

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cochilie face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.