Detalii evaluare #42575013

Rezumat problemă

#4083 strips

Ana şi Bogdan au inventat un nou joc, pe care l-au denumit Strips. Este un joc de strategie, dar şi de antrenare a memoriei, deoarece se joacă pe o tablă care nu este vizibilă pentru cei doi jucători în timpul jocului.
Scrieţi un program care citeşte lungimea tablei de joc, numărul de benzi colorate pe care le are fiecare jucător la începutul jocului, lungimea benzilor, precum şi poziţiile specificate de jucători pe parcursul jocului şi rezolvă următoarele două cerinţe:
- determină numărul de puncte de penalizare pentru fiecare dintre cei doi jucători;
- determină pentru fiecare jucător care este lungimea maximă a unei zone de pe tabla de joc colorată în culoarea sa la sfârşitul jocului.

OJI 2022, Clasa a VIII-a

Detalii

Problema strips Operații I/O strips.in/strips.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 5 MB / Stivă 5 MB
Id soluție #42575013 Utilizator Livadaru Alexandru (AlexandruLivadaru)
Fișier strips.cpp Dimensiune 2.60 KB
Data încărcării 10 Martie 2023, 17:20 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
3 Depășit Limita de timp depășită 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 Depășit Limita de timp depășită 4 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 4 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
9 Depășit Limita de timp depășită 5 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
11 Depășit Limita de timp depășită 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Caught fatal signal 11 3 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
15 0 secunde Caught fatal signal 11 4 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
17 0 secunde Caught fatal signal 11 6 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
19 0 secunde Caught fatal signal 11 6 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
21 0 secunde Caught fatal signal 11 6 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 6 0
23 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema strips face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.