Detalii evaluare #42897561

Rezumat problemă

#1643 Tromino

Bulbuka a primit de curând cadou un infinit de tromino-uri în formă de L. După ce s-a jucat un timp cu ele, a ajuns la următoarea concluzie: poate să acopere cu tromino-uri o tablă de dimensiuni 2Kx2K aproape complet (mai puţin un pătrăţel de dimensiune 1x1). Deşteapta de Bulbuka are un algoritm pentru asta: porneşte de la o configuraţie 2K-1x2K-1, o copiază de încă 3 ori, apoi roteşte 2 dintre copii şi la sfârşit, adaugă un tromino la mijloc (v-a făcut un desen mai jos, ca să înţelegeţi mai bine, pentru K = 1, 2 şi 3). Pornind de la o configuraţie de acest tip, ea a observat că poate roti la 90o câte un tromino, în sensul acelor de ceasornic sau invers, doar dacă după rotire încape înapoi pe tablă. Folosind astfel de rotaţii, pătrăţelul lipsă poate ajunge pe orice poziţie de pe tablă.

Bulbuka vă pune acum Q întrebări de tipul: care este numărul minim de rotaţii necesare pentru ca pătrăţelul lipsă să ajungă de la coordonatele (SR,SC) la coordonatele (FR,FC)?

Urmasii lui Moisil, 2016

Detalii

Problema Tromino Operații I/O tromino.in/tromino.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #42897561 Utilizator Costea Matei (Matei09)
Fișier tromino.cpp Dimensiune 1.69 KB
Data încărcării 21 Martie 2023, 19:15 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

tromino.cpp:9:23: warning: left shift count >= width of type [enabled by default]
 const int MAXN = 1 << MAXK;

                       ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
2 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
3 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
4 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
5 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
6 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
7 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
8 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
9 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
10 0 secunde Caught fatal signal 11 5 0
11 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
12 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
13 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
14 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
15 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
16 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
17 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
18 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
19 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
20 0 secunde Caught fatal signal 8 5 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Tromino face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.