Detalii evaluare #43172470

Rezumat problemă

#4390 bingo

Fie S un șir de caractere de lungime N indexat de la 1. Pe un astfel de șir se definește operația swap: se alege un indice i (1 ≤ i < N) și se interschimbă caracterele S[i] și S[i + 1]. Numărul norocos corespunzător unui șir S este egal cu numărul minim de operații swap ce trebuie efectuate succesiv pentru a obține cel puțin o subsecvență bingo în șirul S. Dacă subsecvența bingo apare în șirul inițial, numărul norocos este egal cu 0. Se dă un număr natural T și T șiruri de caractere. Să se determine pentru fiecare șir dat S[i] (1 ≤ i ≤ T), numărul său norocos.

Detalii

Problema bingo Operații I/O bingo.in/bingo.out
Limita timp 0.6 secunde Limita memorie Total: 32 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #43172470 Utilizator FRONE DRONE (frone)
Fișier bingo.cpp Dimensiune 3.70 KB
Data încărcării 04 Aprilie 2023, 15:52 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

bingo.cpp: In function 'void R()':
bingo.cpp:141:22: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         s[N]=BNG[s[N]];

                      ^
bingo.cpp: In function 'int main()':
bingo.cpp:189:14: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
         BNG[x]='0';

              ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 4 4
2 0 secunde OK. 13 13
3 0.012 secunde OK. 3 3
4 0.012 secunde OK. 3 3
5 0.012 secunde OK. 3 3
6 0.012 secunde OK. 3 3
7 0.02 secunde OK. 3 3
8 0.02 secunde OK. 2 2
9 0.02 secunde OK. 2 2
10 0.02 secunde OK. 2 2
11 0.012 secunde OK. 2 2
12 0.012 secunde OK. 2 2
13 0.012 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 2 2
15 0.012 secunde OK. 2 2
16 0.012 secunde OK. 1 1
17 0.02 secunde OK. 5 5
18 0.02 secunde OK. 4 4
19 0.02 secunde OK. 4 4
20 0.02 secunde OK. 4 4
21 0.02 secunde OK. 4 4
22 0 secunde OK. 4 4
23 0.02 secunde OK. 4 4
24 0.028 secunde OK. 4 4
25 0.056 secunde OK. 10 10
26 0.016 secunde OK. 4 4
27 0.024 secunde OK. 4 4
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema bingo face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.