Detalii evaluare #43308265

Rezumat problemă

#4434 castel5

După ce a scăpat de Spân și a devenit împărat, Harap-Alb a decis să își construiască un nou castel în împărăția sa ce poate fi reprezentată cu ajutorul sistemului de coordonate carteziene. El știe că Roș-Împărat a construit N+1 garduri dreptunghiulare, însă știe și că acesta este cam zgârcit și nu a folosit cele mai bune materiale. Harap-Alb a învățat din greșeli, iar acum încearcă să se ferească de pericole cât de mult poate. De aceea, el vrea să își amplaseze castelul într-un punct din sistemul cartezian care să se afle în interiorul a cel puțin N dintre cele N+1 garduri. Fiind date numărul natural nenul N și coordonatele celor N+1 garduri (perechi de colțuri stânga-sus și dreapta-jos), să se determine (în cazul în care există) punctul cel mai apropiat de originea sistemului de coordonate unde Harap-Alb își poate amplasa castelul astfel încât acesta să se afle în interiorul a cel puțin N garduri.

ONI 2023 clasa a VIII-a

Detalii

Problema castel5 Operații I/O castel.in/castel.out
Limita timp 0.4 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #43308265 Utilizator Mihai Sandulescu (mihaisan)
Fișier castel5.c Dimensiune 4.20 KB
Data încărcării 18 Aprilie 2023, 22:03 Scor / rezultat 84 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

castel5.c: In function 'main':
castel5.c:131:58: warning: comparison between pointer and integer [enabled by default]
     while ((j < 4 * (n + 1)) && (v[i].x == v[j].x) && (p != NULL)) {

                                                          ^
castel5.c:163:14: warning: comparison between pointer and integer [enabled by default]
     while (p != NULL) {

              ^
castel5.c:178:14: warning: comparison between pointer and integer [enabled by default]
     while (p != NULL) {

              ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 3 3
8 0 secunde OK. 3 3
9 0 secunde OK. 4 4
10 0 secunde OK. 4 4
11 0.008 secunde OK. 4 4
12 0.012 secunde OK. 4 4
13 0.064 secunde OK. 4 4
14 0.02 secunde OK. 4 4
15 0 secunde OK. 4 4
16 0.064 secunde OK. 4 4
17 0.064 secunde OK. 4 4
18 0.064 secunde OK. 4 4
19 0.064 secunde OK. 4 4
20 0.064 secunde OK. 4 4
21 0.04 secunde OK. 4 4
22 0.064 secunde OK. 4 4
23 0.064 secunde OK. 4 4
24 Depășit Limita de timp depășită 4 0
25 Depășit Limita de timp depășită 4 0
26 Depășit Limita de timp depășită 4 0
27 Depășit Limita de timp depășită 4 0
Punctaj total 84

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema castel5 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.