Detalii evaluare #45795196

Rezumat problemă

#2049 cubic

Avem o jucărie formată din NxN pătrate de latură 1 dispuse ca într-o matrice cu N linii și N coloane. Liniile și coloanele matricei sunt numerotate de la 1 la N, iar N este mereu impar. Pătrățelele pot fi albe și le vom codifica 0, sau negre și le codificăm 1. Împărțim matricea în zone concentrice astfel: zona 1 este formată din linia 1, coloana N, linia N și coloana 1; zona 2 este formată din linia a doua, coloana N-1, linia N-1, coloana 2 etc. Sunt [N/2] astfel de zone. În mijlocul matricei este, evident, un singur element, N fiind impar. Asupra oricărei zone putem aplica o operație de rotire, doar spre stânga.

Dată fiind codificarea jucăriei, precum și “lungimea” maximă permisă pentru o rotire în oricare zonă, să se determine numărul de posibilități de a aplica rotiri asupra zonelor așa încât să rezolvăm jucăria. Evident, unei zone i se poate aplica o singură rotire, de lungime cuprinsă între 0 și valoarea maximă permisă.

Detalii

Problema cubic Operații I/O cubic.in/cubic.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #45795196 Utilizator Ion Paul (paul69)
Fișier cubic.cpp Dimensiune 1.66 KB
Data încărcării 21 Octombrie 2023, 23:09 Scor / rezultat 13 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 2 2
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0 secunde OK. 2 2
16 0 secunde OK. 2 2
17 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0.012 secunde OK. 3 3
21 0.016 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0.02 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
26 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
27 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
28 0.032 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
30 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
31 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
32 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
33 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
34 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
35 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
36 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
37 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
38 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
39 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 13

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema cubic face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.