Detalii evaluare #49264847

Rezumat problemă

#4361 cursa

Giovani, sătul să piardă atât de mult la șah mutând pionii din fața regelui, incearcă să se orienteze spre alte activități și se înscrie la concursul anual de alergare dintre satul său natal, Păpucești și satul rival, Băbana. Competiția constă în a alerga cea mai mare distanță într-un anumit timp T fixat, cronometrat de comisia sătenilor. Pentru a face asta, comisia sătenilor dispune de un cronometru care pornește de la T. Odată activat, cronometrul va scădea cu câte o unitate de timp. Considerăm că la fiecare decrementare a cronometrului Giovani parcurge o unitate de lungime. Cum nu este nici un mare sportiv, Giovani îi cere ajutorul prietenului său, hackerul Cosminel. Cosminel îi spune că poate opri cronometrul comisiei, dar doar la anumite intervale de timp [li, ri], nu neapărat disjuncte, pentru a nu ridica suspiciuni. Afișați distanța cea mai mare pe care o poate parcurge Giovani până când cronometrul ajunge la 0 considerând că acesta poate trage de timp până la orice moment de pornire al cronometrului (număr natural) și că timpul începe de la momentul 1.

Info-Oltenia 2023, echipe 7-8

Detalii

Problema cursa Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #49264847 Utilizator prof CNTV (tudor)
Fișier cursa.cpp Dimensiune 1.27 KB
Data încărcării 22 Februarie 2024, 20:20 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 3 3
8 0 secunde OK. 3 3
9 0 secunde OK. 3 3
10 0 secunde OK. 3 3
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0 secunde OK. 3 3
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde OK. 3 3
17 0 secunde OK. 3 3
18 0 secunde OK. 3 3
19 0 secunde OK. 3 3
20 0 secunde OK. 3 3
21 0.124 secunde OK. 10 10
22 0.096 secunde OK. 15 15
23 0.256 secunde OK. 15 15
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema cursa face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.