Detalii evaluare #49289088

Rezumat problemă

#2022 gard1

Vrăjitorul Arpsod este deranjat la culme de câinii vecinului. Aceștia au prostul obicei de a veni să-și îngroape oasele în curtea vrăjitorului. Înainte de a lua măsuri drastice împotriva vecinului, Arpsod a decis să construiască un gard despărțitor între cele două curți. Gardul poate fi privit ca un segment de dreaptă de lungime N metri. Astfel, Arpsod a angajat K meseriași pentru a-i construi gardul. Fiind un tărâm cât se poate de democratic, fiecare muncitor a decis că el este dispus să construiască doar o parte din gard pornind de la al x-lea metru și pană la al y-lea metru inclusiv. Fiecare meseriaș cere o anumită sumă de bani pentru lucrarea sa.

Arpsod poate decide să angajeze o parte dintre muncitori, pentru a realiza întregul gard. Dacă doi muncitori angajați au de construit o porțiune comună a gardului, ea va fi lucrată de amândoi, dar fiecare își va primi integral suma solicitată.

Ajutați-l pe Arpsod să-și aleagă meseriașii astfel încât gardul să fie construit integral și el să plătească o sumă minimă de bani.

Detalii

Problema gard1 Operații I/O gard1.in/gard1.out
Limita timp 0.4 secunde Limita memorie Total: 16 MB / Stivă 4 MB
Id soluție #49289088 Utilizator Nume Prenume (pbinfonume)
Fișier gard1.cpp Dimensiune 2.16 KB
Data încărcării 24 Februarie 2024, 11:37 Scor / rezultat 20 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

gard1.cpp: In function 'int query(int, int, int, int, int)':
gard1.cpp:3:21: warning: overflow in implicit constant conversion [-Woverflow]
 #define MAXX 1e11 + 10

                     ^
gard1.cpp:74:20: note: in expansion of macro 'MAXX'
         int min1 = MAXX, min2 = MAXX;

                    ^
gard1.cpp:3:21: warning: overflow in implicit constant conversion [-Woverflow]
 #define MAXX 1e11 + 10

                     ^
gard1.cpp:74:33: note: in expansion of macro 'MAXX'
         int min1 = MAXX, min2 = MAXX;

                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
6 0.02 secunde Raspuns gresit. 10 0
7 0.072 secunde Caught fatal signal 11 10 0
8 0.08 secunde Caught fatal signal 11 10 0
9 0.084 secunde Caught fatal signal 11 10 0
10 0.096 secunde OK. 10 10
Punctaj total 20

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema gard1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.