Detalii evaluare #49348451

Rezumat problemă

#1614 Litere1

Un copil dorește să găsească un mod original de a-și codifica numele și folosește în acest scop o figură formată doar din triunghiuri, desenată pe o foaie de hârtie. El plasează fiecare literă din numele său, în câte un triunghi. Dacă numele lui este DARIUS, atunci foaia de hârtie va arăta ca în figura 1. Pe primul rând așează prima literă, pe al doilea rând următoarele trei litere, pe al treilea rând următoarele cinci litere, și așa mai departe până când așează toate literele din nume. Dacă numele nu are suficiente litere, copilul folosește caracterul * pentru a completa ultimul rând pe care pe care a așezat litere. Nemulțumit că numele poate fi citit relativ ușor, răstoarnă figura, rotind foaia de hârtie, în sensul acelor de ceasornic, obținând astfel figura 2.

Cunoscând literele numelui, scrieți un program care determină și afișează în fișierul de ieșire:

1. Numărul de caractere * pe care trebuie să le utilizeze pentru a completa ultimul rând;
2. Prima literă de pe fiecare rând din figura inițială;
3. Șirul literelor de pe fiecare rând, după rotirea foii de hârtie.

OJI 2016, Clasa a VI-a

Detalii

Problema Litere1 Operații I/O litere1.in/litere1.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #49348451 Utilizator 6B Jurcut Petru (PetruJurcut)
Fișier litere1.cpp Dimensiune 555 B
Data încărcării 27 Februarie 2024, 10:26 Scor / rezultat 50 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 2 2
6 0 secunde OK. 2 2
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 2 2
9 0 secunde OK. 2 2
10 0 secunde OK. 2 2
11 0 secunde OK. 3 3
12 0 secunde OK. 3 3
13 0 secunde OK. 3 3
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde OK. 3 3
17 0 secunde OK. 3 3
18 0 secunde OK. 3 3
19 0 secunde OK. 3 3
20 0 secunde OK. 3 3
21 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
Punctaj total 50

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Litere1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.