Detalii evaluare #49451218

Rezumat problemă

#1661 Fotbal1

Se dau 2 numere reprezentând scorul la fotbalul extraterestru. Să se afișeze în câte moduri poți ajunge la acel scor.

Detalii

Problema Fotbal1 Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #49451218 Utilizator Dan Ioan (danionut)
Fișier fotbal1.cpp Dimensiune 2.96 KB
Data încărcării 02 Martie 2024, 12:36 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

fotbal1.cpp:21:63: error: wrong number of template arguments (0, should be 1)
 priority_queue<pair<ll, bool>, vector<pair<ll, bool>>, greater<>> pro;

                                                               ^
In file included from /usr/include/c++/4.8/string:48:0,
                 from /usr/include/c++/4.8/bits/locale_classes.h:40,
                 from /usr/include/c++/4.8/bits/ios_base.h:41,
                 from /usr/include/c++/4.8/ios:42,
                 from /usr/include/c++/4.8/istream:38,
                 from /usr/include/c++/4.8/sstream:38,
                 from /usr/include/c++/4.8/complex:45,
                 from /usr/include/c++/4.8/ccomplex:38,
                 from /usr/include/i386-linux-gnu/c++/4.8/bits/stdc++.h:52,
                 from fotbal1.cpp:1:
/usr/include/c++/4.8/bits/stl_function.h:222:12: error: provided for 'template<class _Tp> struct std::greater'
     struct greater : public binary_function<_Tp, _Tp, bool>
            ^
fotbal1.cpp:21:64: error: template argument 3 is invalid
 priority_queue<pair<ll, bool>, vector<pair<ll, bool>>, greater<>> pro;

                                                                ^
fotbal1.cpp:21:70: error: invalid type in declaration before ';' token
 priority_queue<pair<ll, bool>, vector<pair<ll, bool>>, greater<>> pro;

                                                                      ^
fotbal1.cpp: In function 'int main()':
fotbal1.cpp:71:17: error: request for member 'empty' in 'pro', which is of non-class type 'int'
         if( pro.empty() || i.st <= pro.top().q ){

                 ^
fotbal1.cpp:71:40: error: request for member 'top' in 'pro', which is of non-class type 'int'
         if( pro.empty() || i.st <= pro.top().q ){

                                        ^
fotbal1.cpp:72:17: error: request for member 'emplace' in 'pro', which is of non-class type 'int'
             pro.emplace(i.en, i.pic);

                 ^
fotbal1.cpp:82:25: error: request for member 'empty' in 'pro', which is of non-class type 'int'
             while( !pro.empty() && i.st > pro.top().q ){

                         ^
fotbal1.cpp:82:47: error: request for member 'top' in 'pro', which is of non-class type 'int'
             while( !pro.empty() && i.st > pro.top().q ){

                                               ^
fotbal1.cpp:83:25: error: request for member 'top' in 'pro', which is of non-class type 'int'
                 if( pro.top().w == 1 ) pic1new--;

                         ^
fotbal1.cpp:85:21: error: request for member 'pop' in 'pro', which is of non-class type 'int'
                 pro.pop();

                     ^
fotbal1.cpp:88:17: error: request for member 'emplace' in 'pro', which is of non-class type 'int'
             pro.emplace(i.en, i.pic);

                 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Fotbal1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.