Detalii evaluare #49553268

Rezumat problemă

Construcția unei noi clădiri a fost finalizată! Frank, celebrul arhitect a făcut o poză cu fațada. Nu este chiar mulțumit de poză deoarece a observat o înclinație a pozei relativ la orizontală. Asta se poate repara printr-o rotație, iar Frank se întreabă dacă procesul de îndreptare nu ar putea fi automatizat. Cu acest scop, imaginea este transformată într-o mulțime de segmente din plan, detectate automat cu algoritmi speciali, ca în imaginea din dreapta. Segmentele care se obțin sunt identificate prin cele două extremități, puncte având coordonate numere naturale, în sistemul xOy: (x1, y1), (x2, y2). Un segment este numit aliniat cu axele dacă este orizontal paralel cu axa Ox, deci y1 = y2) sau vertical (paralel cu axa Oy, deci x1 = x2). Prin rotația imaginii în ansamblu, o parte dintre segmente devin aliniate cu cele două axe. Scrieți un program care pentru o mulțime de segmente determină numărul maxim de segmente care se pot alinia prin rotirea cu un același unghi a tuturor segmentelor. Unghiul de rotație poate fi orice număr real.

OJI 2023, clasa a X-a

Detalii

Problema arhitect Operații I/O arhitect.in/arhitect.out
Limita timp 0.3 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #49553268 Utilizator Pașaniuc Elena - Viviana (Vivie)
Fișier arhitect.cpp Dimensiune 3.07 KB
Data încărcării 06 Martie 2024, 19:20 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

arhitect.cpp:6:10: error: stray '#' in program
 Submisia #240057

          ^
arhitect.cpp:7:1: error: stray '\310' in program
 Informații

 ^
arhitect.cpp:7:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:10:1: error: stray '\303' in program
 Data încărcării 06/03/2024 19:19

 ^
arhitect.cpp:10:1: error: stray '\256' in program
arhitect.cpp:10:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:10:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:10:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:10:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:18:8: error: ":" is not a valid filename
 #240057: 06/03/2024 19:19

        ^
arhitect.cpp:20:8: error: ":" is not a valid filename
 #240052: 06/03/2024 19:18

        ^
arhitect.cpp:22:8: error: ":" is not a valid filename
 #240050: 06/03/2024 19:17

        ^
arhitect.cpp:24:8: error: ":" is not a valid filename
 #240044: 06/03/2024 19:15

        ^
arhitect.cpp:26:8: error: ":" is not a valid filename
 #240022: 06/03/2024 19:11

        ^
arhitect.cpp:28:1: error: stray '\303' in program
 Vezi încă 4 submisii

 ^
arhitect.cpp:28:1: error: stray '\256' in program
arhitect.cpp:28:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:28:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:32:1: error: stray '\304' in program
 1 1 ms 1272 KB Răspuns greșit 0 / 3

 ^
arhitect.cpp:32:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:32:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:32:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:33:1: error: stray '\304' in program
 2 1 ms 1080 KB Răspuns greșit 0 / 5

 ^
arhitect.cpp:33:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:33:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:33:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:34:1: error: stray '\304' in program
 3 1 ms 1076 KB Răspuns greșit 0 / 6

 ^
arhitect.cpp:34:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:34:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:34:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:35:1: error: stray '\304' in program
 4 2 ms 1076 KB Răspuns greșit 0 / 9

 ^
arhitect.cpp:35:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:35:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:35:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:36:1: error: stray '\304' in program
 5 2 ms 1076 KB Răspuns greșit 0 / 7

 ^
arhitect.cpp:36:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:36:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:36:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:37:1: error: stray '\304' in program
 6 28 ms 1192 KB Răspuns greșit 0 / 1

 ^
arhitect.cpp:37:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:37:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:37:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:38:1: error: stray '\304' in program
 7 300 ms 1076 KB Limita de timp depășită 0 / 3

 ^
arhitect.cpp:38:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:38:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:38:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:38:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:38:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:39:1: error: stray '\304' in program
 8 300 ms 1076 KB Limita de timp depășită 0 / 4

 ^
arhitect.cpp:39:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:39:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:39:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:39:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:39:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:46:1: error: stray '\304' in program
 15 300 ms 1076 KB Limita de timp depășită 0 / 5

 ^
arhitect.cpp:46:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:46:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:46:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:46:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:46:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:47:1: error: stray '\304' in program
 16 300 ms 1076 KB Limita de timp depășită 0 / 7

 ^
arhitect.cpp:47:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:47:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:47:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:47:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:47:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:48:1: error: stray '\304' in program
 17 300 ms 1080 KB Limita de timp depășită 0 / 8

 ^
arhitect.cpp:48:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:48:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:48:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:48:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:48:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:49:1: error: stray '\304' in program
 18 300 ms 1076 KB Limita de timp depășită 0 / 6

 ^
arhitect.cpp:49:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:49:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:49:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:49:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:49:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:50:1: error: stray '\304' in program
 19 300 ms 1272 KB Limita de timp depășită 0 / 6

 ^
arhitect.cpp:50:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:50:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:50:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:50:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:50:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:51:1: error: stray '\304' in program
 20 300 ms 1076 KB Limita de timp depășită 0 / 6

 ^
arhitect.cpp:51:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:51:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:51:1: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:51:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:51:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:52:1: error: stray '\304' in program
 Codul Sursă:

 ^
arhitect.cpp:52:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:114:1: error: stray '\304' in program
 CopiereDescărcare

 ^
arhitect.cpp:114:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:117:1: error: stray '\304' in program
 Pagina principală

 ^
arhitect.cpp:117:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:118:1: error: stray '\304' in program
 Donează

 ^
arhitect.cpp:118:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:122:1: error: stray '\304' in program
 Postări

 ^
arhitect.cpp:122:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\360' in program
 🇷🇴 Română

 ^
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\237' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\207' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\267' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\360' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\237' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\207' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\264' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\303' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\242' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:124:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:125:2: error: stray '\304' in program
  Limbă afișaj

  ^
arhitect.cpp:125:2: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:125:2: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:125:2: error: stray '\231' in program
arhitect.cpp:126:1: error: stray '\310' in program
 Alte informații

 ^
arhitect.cpp:126:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:127:13: error: too many decimal points in number
  Kilonova v0.24.0

             ^
arhitect.cpp:133:1: error: stray '\310' in program
 Platform made with  by Alex Vasiluță

 ^
arhitect.cpp:133:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:133:1: error: stray '\304' in program
arhitect.cpp:133:1: error: stray '\203' in program
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\310' in program
 Cu excepția cazurilor unde este specificat diferit, conținutul platformei este publicat sub licența CC BY-NC-SA 4.0. Vedeți aici mai multe detalii.Creative Commons Licence

 ^
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\310' in program
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:136:116: error: too many decimal points in number
 Cu excepția cazurilor unde este specificat diferit, conținutul platformei este publicat sub licența CC BY-NC-SA 4.0. Vedeți aici mai multe detalii.Creative Commons Licence

                                                                                                                    ^
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\310' in program
 Cu excepția cazurilor unde este specificat diferit, conținutul platformei este publicat sub licența CC BY-NC-SA 4.0. Vedeți aici mai multe detalii.Creative Commons Licence

 ^
arhitect.cpp:136:1: error: stray '\233' in program
arhitect.cpp:1:1: error: 'Kilonova' does not name a type
 Kilonova

 ^
arhitect.cpp:113:1: error: 'Copy' does not name a type
 Copy

 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema arhitect face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.