Detalii evaluare #49682050

Rezumat problemă

#4416 sah3

Să considerăm o tablă de șah de dimensiune n (n este par), în care liniile și coloanele sale sunt numerotate de la 1 la n. Pe această tablă se află, pe fiecare pătrat, câte un număr natural astfel încât suma numerelor de pe pătratele albe este egală cu suma numerelor de pe pătratele negre. Definim două operații:

  • 1 i j k p x – adună la valorile două pătrate vecine aflate pe pozițiile (i,j) și (k,p) același număr natural x.
  • 2 i j k p – scade din valorile două pătrate vecine aflate pe pozițiile (i,j) și (k,p) valoarea minimă reținută pe cele două poziții.

Utilizând un număr cât mai mic de operații de tip 1 sau 2 să se obțină pe tabla de șah numai valori nule.

Urmasii lui Moisil, 2023, Clasa a IX-a

Detalii

Problema sah3 Operații I/O sah.in/sah.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 128 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #49682050 Utilizator Visinescu Violeta (violeta_visinescu)
Fișier sah3.cpp Dimensiune 1.78 KB
Data încărcării 12 Martie 2024, 08:33 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

sah3.cpp: In function 'int main()':
sah3.cpp:23:26: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fscanf( fin, "%d", &n );

                          ^
sah3.cpp:27:45: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
       fscanf( fin, "%d", &linie[n * l + c] );

                                             ^
sah3.cpp:29:49: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
       fscanf( fin, "%d", &linie[n * l + n + c] );

                                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
2 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
3 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
4 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
5 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
6 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
7 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
8 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
9 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
10 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
11 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
12 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
13 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
14 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
15 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
16 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
17 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
18 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
19 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
20 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
21 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
22 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
23 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
24 0 secunde Punctaj Complet! 4 4
25 0.004 secunde Punctaj Complet! 4 4
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema sah3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.