Detalii evaluare #49827813

Rezumat problemă

#2176 Ruleta

Nicuşor este elev în clasa a VI-a şi s-a gândit că este suficient de mare ca să inventeze un joc nou. Are doar o foaie de hârtie şi un pix. Scrie mai întâi n numere naturale în cerc. Acestea formează Ruleta numerelor. Jocul se desfăşoară după următoarele reguli:
- se parcurge şirul numerelor în sensul deplasării acelor de ceasornic;
- se porneşte de fiecare dată de la acelaşi element;
- se execută de fiecare dată o rotaţie completă;
- fiecare element nenul se scade din elementul imediat următor doar dacă este mai mic sau egal cu acesta şi nenul;
- ruleta se opreşte atunci când execută o rotaţie completă şi nu se modifică nici o valoare din şirul elementelor.

Scrieţi un program care să determine, pentru un şir de n numere naturale care indică starea iniţială a ruletei, numărul r de rotaţii complete efectuate respectând regulile jocului până la încheierea acestuia şi numărul t al elementelor nenule aflate în şir la încheierea jocului.

Detalii

Problema Ruleta Operații I/O ruleta.in/ruleta.out
Limita timp 0.7 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #49827813 Utilizator 6B Martin Eric (ericmartin)
Fișier ruleta.cpp Dimensiune 997 B
Data încărcării 16 Martie 2024, 11:38 Scor / rezultat 0 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

ruleta.cpp: In function 'int main()':
ruleta.cpp:51:13: warning: 't' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     cout <<t;

             ^
ruleta.cpp:32:22: warning: 'r' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
             r = r + 1;

                      ^
ruleta.cpp:33:13: warning: 'ok' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
             if(ok == 0)

             ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 10 0 Exemplu
2 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
4 0.012 secunde Raspuns gresit. 10 0
5 0.596 secunde Raspuns gresit. 10 0
6 Depășit Limita de timp depășită 10 0
7 Depășit Limita de timp depășită 10 0
8 Depășit Limita de timp depășită 10 0
9 Depășit Limita de timp depășită 10 0
10 Depășit Limita de timp depășită 10 0
Punctaj total 0

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Ruleta face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.