Detalii evaluare #49906898

Rezumat problemă

#4443 biom

Steve Stonecutter se află într-o lume formată din cuburi, iar fiecare cub aparține unui singur biom. Cuburile sunt dispuse într-o linie și sunt numerotate de la 1 la N. Se consideră că blocurile i și i + 1 sunt vecine între ele pentru toate valorile i de la 1 la N - 1. Putem reprezenta această lume ca și un șir de caractere S de lungime N format din litere mici ale alfabetului limbii engleze, numerotat de la 1 la N, unde al i-lea caracter reprezintă biomul din care face parte al i-lea cub. Aceste mișcări se pot realiza dacă și numai dacă poziția în care Steve vrea să se deplaseze există. Începând de la cubul 1, Steve dorește să ajungă la cubul N cu cost minim, așa că vă roagă pe voi să aflați care este acest cost.

Detalii

Problema biom Operații I/O biom.in/biom.out
Limita timp 0.6 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #49906898 Utilizator Lezau Andrei (Lezau_Andrei)
Fișier biom.cpp Dimensiune 2.51 KB
Data încărcării 19 Martie 2024, 15:29 Scor / rezultat 96 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

biom.cpp:8:21: warning: overflow in implicit constant conversion [-Woverflow]
 long long int INF = 1e30;

                     ^
biom.cpp: In function 'int main()':
biom.cpp:52:56: warning: overflow in implicit constant conversion [-Woverflow]
     vector <unsigned long long int> visited(n + 1, 1e30);

                                                        ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 4 4
3 0 secunde OK. 4 4
4 0 secunde OK. 4 4
5 0.152 secunde OK. 4 4
6 0.396 secunde OK. 5 5
7 0.244 secunde OK. 5 5
8 0.248 secunde OK. 5 5
9 0.244 secunde OK. 2 2
10 0.196 secunde OK. 2 2
11 0.468 secunde OK. 2 2
12 0.24 secunde OK. 2 2
13 0.42 secunde OK. 2 2
14 0.032 secunde OK. 1 1
15 0.024 secunde OK. 1 1
16 0.036 secunde OK. 1 1
17 0.032 secunde OK. 1 1
18 0.036 secunde OK. 2 2
19 0.032 secunde OK. 2 2
20 0.36 secunde OK. 2 2
21 0.276 secunde OK. 2 2
22 0.26 secunde OK. 2 2
23 0.228 secunde OK. 2 2
24 0.088 secunde OK. 3 3
25 0.264 secunde OK. 1 1
26 0.3 secunde OK. 1 1
27 0.38 secunde OK. 1 1
28 0.284 secunde OK. 1 1
29 0.4 secunde OK. 1 1
30 0.408 secunde OK. 1 1
31 0.588 secunde OK. 1 1
32 Depășit Limita de timp depășită 2 0
33 0.592 secunde OK. 2 2
34 0.588 secunde OK. 2 2
35 Depășit Limita de timp depășită 2 0
36 0.584 secunde OK. 2 2
37 0 secunde OK. 2 2
38 0.056 secunde OK. 2 2
39 0.056 secunde OK. 2 2
40 0.148 secunde OK. 2 2
41 0 secunde OK. 2 2
42 0 secunde OK. 2 2
43 0 secunde OK. 2 2
44 0 secunde OK. 2 2
45 0 secunde OK. 2 2
46 0 secunde OK. 2 2
Punctaj total 96

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema biom face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.