Detalii evaluare #50008736

Rezumat problemă

#4443 biom

Steve Stonecutter se află într-o lume formată din cuburi, iar fiecare cub aparține unui singur biom. Cuburile sunt dispuse într-o linie și sunt numerotate de la 1 la N. Se consideră că blocurile i și i + 1 sunt vecine între ele pentru toate valorile i de la 1 la N - 1. Putem reprezenta această lume ca și un șir de caractere S de lungime N format din litere mici ale alfabetului limbii engleze, numerotat de la 1 la N, unde al i-lea caracter reprezintă biomul din care face parte al i-lea cub. Aceste mișcări se pot realiza dacă și numai dacă poziția în care Steve vrea să se deplaseze există. Începând de la cubul 1, Steve dorește să ajungă la cubul N cu cost minim, așa că vă roagă pe voi să aflați care este acest cost.

Detalii

Problema biom Operații I/O biom.in/biom.out
Limita timp 0.6 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #50008736 Utilizator Dobra Nicoleta-Emilia (Emilia23)
Fișier biom.cpp Dimensiune 1.53 KB
Data încărcării 23 Martie 2024, 13:10 Scor / rezultat 10 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

biom.cpp: In function 'int main()':
biom.cpp:80:9: warning: unused variable 'i' [-Wunused-variable]
     int i;

         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
26 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
35 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
36 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
37 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
38 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
39 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
40 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
41 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
42 0 secunde OK. 2 2
43 0 secunde OK. 2 2
44 0 secunde OK. 2 2
45 0 secunde OK. 2 2
46 0 secunde OK. 2 2
Punctaj total 10

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema biom face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.