Detalii evaluare #50018217

Rezumat problemă

#3573 joc11

Pentru un concurs de design de jocuri, Gigel vrea să construiască un joc. La joc participă n concurenţi numerotaţi de la 1 la n. Fiecare concurent are la dispoziţie câte un şir de m încăperi, numerotate de la 1 la m. Scopul jocului este de a găsi o comoară ascunsă în una din aceste încăperi. Fiecare încăpere conţine un cod, număr natural, fie egal cu 0, fie având cel puţin 2 cifre. Ultima cifră indică numărul de etape de penalizare, adică numărul de etape în care concurentul nu are voie să părăsească încăperea. Numărul obţinut prin eliminarea ultimei cifre a codului indică numărul încăperii în care se va deplasa acesta la următoarea etapă sau la expirarea penalizării.

Fiind dat numărul n de concurenţi, numărul m de încăperi alocate fiecărui concurent, şi codurile din cele n×m încăperi să se determine câştigătorul jocului, numărul încăperii în care a găsit comoara, numărul de etape parcurse până când câştigătorul găseşte comoara precum şi numărul de concurenţi eliminaţi din joc până la etapa respectivă (inclusiv).

Detalii

Problema joc11 Operații I/O joc11.in/joc11.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #50018217 Utilizator Thury Alex (_alexx17)
Fișier joc11.cpp Dimensiune 2.00 KB
Data încărcării 24 Martie 2024, 08:53 Scor / rezultat 30 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

joc11.cpp: In function 'int main()':
joc11.cpp:105:20: warning: 'casuta' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     out<<ind<<" "<<casuta<<" "<<tmin<<" "<<nr;

                    ^
joc11.cpp:105:10: warning: 'ind' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     out<<ind<<" "<<casuta<<" "<<tmin<<" "<<nr;

          ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0.032 secunde Raspuns gresit. 10 0
1 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
3 0.024 secunde Raspuns gresit. 10 0
4 0 secunde OK. 10 10
5 0 secunde OK. 10 10
6 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
7 0.032 secunde Raspuns gresit. 10 0
8 0 secunde OK. 10 10
9 0 secunde Raspuns gresit. 10 0
Punctaj total 30

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema joc11 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.