Detalii evaluare #50117396

Rezumat problemă

#2102 Robot3

Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10 butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0 la 9, ca în figură.

Detalii

Problema Robot3 Operații I/O robot3.in/robot3.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #50117396 Utilizator Aradi Patrick Mihai (aradipatrick)
Fișier robot3.cpp Dimensiune 452 B
Data încărcării 27 Martie 2024, 16:49 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

robot3.cpp: In function 'int main()':
robot3.cpp:16:9: error: expected ';' at end of input
      g<<c
         ^
robot3.cpp:16:9: error: expected '}' at end of input
robot3.cpp:16:9: error: expected '}' at end of input

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Robot3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.