Detalii evaluare #50138038

Rezumat problemă

#1140 Ordine

Gigel a primit de ziua lui un joc cu bile. Jocul conţine n bile numerotate cu numerele naturale distincte de la 1 la n. Jucându-se, Gigel a amestecat bilele astfel încât acum ele nu mai sunt în ordine. Ca să le pună înapoi în cutia jocului, Gigel ia de pe masă bilele una câte una, şi le pune în cutie formând un şir. Însă Gigel se joacă şi acum, astfel încât el nu pune bilele la rând, una după alta, ci are o regulă pe care o respectă cu stricteţe. Astfel, Gigel încearcă să plaseze fiecare bilă pe care a luat-o de pe masă exact la mijlocul şirului de bile deja format. Dacă acest lucru nu este posibil (șirul are lungime impară), atunci el plasează bila la sfârşitul şirului de bile deja format. După ce toate bilele au fost puse în cutie, Gigel îşi dă seama că nu a notat ordinea în care a luat bilele de pe masă şi, în mod firesc, îşi pune problema dacă nu cumva poate deduce acest lucru din şirul de bile pe care tocmai l-a format.

Cunoscându-se numărul de bile şi configuraţia finală a bilelor în şir să se determine:

1. numărul ultimei bile luate de pe masă;
2. ordinea în care bilele au fost luate de pe masă.

OJI 2015, Clasa a VI-a

Detalii

Problema Ordine Operații I/O ordine.in/ordine.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #50138038 Utilizator Dobre Rares (Dobre_Rares_Andrei)
Fișier ordine.cpp Dimensiune 451 B
Data încărcării 28 Martie 2024, 11:46 Scor / rezultat 21 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
9 0 secunde OK. 3 3
10 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
11 0 secunde OK. 3 3
12 0.068 secunde Raspuns gresit. 7 0
13 0.032 secunde OK. 3 3
14 0 secunde Raspuns gresit. 7 0
15 0 secunde OK. 3 3
16 0.024 secunde Raspuns gresit. 7 0
17 0.012 secunde OK. 3 3
18 0.064 secunde Raspuns gresit. 7 0
19 0.032 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 21

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Ordine face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.