Detalii evaluare #50265025

Rezumat problemă

Banda piraţilor din Caraibe a pus la cale o nouă aventură! Căpitanul Jack se trezeşte prins într-o intrigă care îi va solicita din plin abilităţile şi inteligenţa. Deoarece el are o datorie de sânge faţă de legendarul Davey Jones, căpitanul corabiei fantomatice Olandezul Zburător, este
nevoit să-i cedeze acestuia o parte din ultima captură de diamante. Diamantele sunt depozitate în cufere şi trebuie să fie păzite foarte bine până în momentul în care Jack îşi va achita datoria.
El hotărăşte ca fiecare cufăr să fie păzit de câte doi piraţi şi pentru aceasta îşi organizează oamenii astfel:

  • piraţi care vor forma rânduri;
  • piraţi aşezaţi în formaţiuni circulare.

În ambele situaţii va fi aşezat câte un cufăr între oricare doi piraţi alăturaţi. În momentul în care corabia lui Davey Jones acostează la ţărm, acesta îi cere lui Jack să-şi plătească datoria astfel: „Alege N dintre piraţii tăi. Aceştia vor încărca pe corabie toate cuferele păzite doar de ei. Ai grijă ca numărul cuferelor să fie cel mai mare posibil! ”

Cunoscând numărul piraţilor şi modul lor de organizare în formaţiuni, scrieţi un program care să determine numărul maxim de cufere care pot fi încărcate pe corabie de cei N piraţi aleşi.

Lot Juniori, Botosani, 2012

Detalii

Problema Pirati Operații I/O pirati.in/pirati.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 4 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #50265025 Utilizator D Alexandru (Dlex9)
Fișier pirati.cpp Dimensiune 911 B
Data încărcării 02 Aprilie 2024, 18:50 Scor / rezultat 65 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

pirati.cpp: In function 'int main()':
pirati.cpp:42:9: warning: unused variable 'j' [-Wunused-variable]
     int j = i;

         ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
5 0 secunde OK. 5 5
6 0 secunde OK. 5 5
7 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
8 0 secunde OK. 5 5
9 0 secunde OK. 5 5
10 0 secunde OK. 5 5
11 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 5 0
16 0 secunde OK. 5 5
17 0 secunde OK. 5 5
18 0 secunde OK. 5 5
19 0 secunde OK. 5 5
20 0 secunde OK. 5 5
Punctaj total 65

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Pirati face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.