Detalii evaluare #50272664

Rezumat problemă

#4443 biom

Steve Stonecutter se află într-o lume formată din cuburi, iar fiecare cub aparține unui singur biom. Cuburile sunt dispuse într-o linie și sunt numerotate de la 1 la N. Se consideră că blocurile i și i + 1 sunt vecine între ele pentru toate valorile i de la 1 la N - 1. Putem reprezenta această lume ca și un șir de caractere S de lungime N format din litere mici ale alfabetului limbii engleze, numerotat de la 1 la N, unde al i-lea caracter reprezintă biomul din care face parte al i-lea cub. Aceste mișcări se pot realiza dacă și numai dacă poziția în care Steve vrea să se deplaseze există. Începând de la cubul 1, Steve dorește să ajungă la cubul N cu cost minim, așa că vă roagă pe voi să aflați care este acest cost.

Detalii

Problema biom Operații I/O biom.in/biom.out
Limita timp 0.6 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #50272664 Utilizator Covrig Marius Andrei (Alze_Andu)
Fișier biom.cpp Dimensiune 1.81 KB
Data încărcării 02 Aprilie 2024, 23:22 Scor / rezultat 87 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

biom.cpp: In function 'int main()':
biom.cpp:27:23: warning: overflow in implicit constant conversion [-Woverflow]
  s.resize(n,UINT64_MAX);

                       ^
biom.cpp:38:25: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
   a1[i] = lastseen1[s[i]];

                         ^
biom.cpp:39:17: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
   lastseen1[s[i]] = i;

                 ^
biom.cpp:42:25: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
   a2[i] = lastseen2[s[i]];

                         ^
biom.cpp:43:17: warning: array subscript has type 'char' [-Wchar-subscripts]
   lastseen2[s[i]] = i;

                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 4 4
3 0 secunde OK. 4 4
4 0 secunde OK. 4 4
5 0.12 secunde OK. 4 4
6 0.232 secunde OK. 5 5
7 0.18 secunde OK. 5 5
8 0.176 secunde OK. 5 5
9 0.168 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0.128 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.288 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0.14 secunde OK. 2 2
13 0.244 secunde OK. 2 2
14 0.024 secunde Raspuns gresit. 1 0
15 0.024 secunde Raspuns gresit. 1 0
16 0 secunde OK. 1 1
17 0.012 secunde Raspuns gresit. 1 0
18 0.02 secunde OK. 2 2
19 0.028 secunde OK. 2 2
20 0.268 secunde OK. 2 2
21 0.216 secunde OK. 2 2
22 0.2 secunde OK. 2 2
23 0.152 secunde OK. 2 2
24 0.048 secunde OK. 3 3
25 0.236 secunde Raspuns gresit. 1 0
26 0.256 secunde OK. 1 1
27 0.36 secunde OK. 1 1
28 0.264 secunde OK. 1 1
29 0.224 secunde Raspuns gresit. 1 0
30 0.344 secunde OK. 1 1
31 0.432 secunde OK. 1 1
32 0.444 secunde OK. 2 2
33 0.484 secunde OK. 2 2
34 0.432 secunde OK. 2 2
35 0.484 secunde OK. 2 2
36 0.496 secunde OK. 2 2
37 0 secunde OK. 2 2
38 0.056 secunde OK. 2 2
39 0.052 secunde OK. 2 2
40 0.14 secunde OK. 2 2
41 0 secunde OK. 2 2
42 0 secunde OK. 2 2
43 0 secunde OK. 2 2
44 0 secunde OK. 2 2
45 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
46 0 secunde OK. 2 2
Punctaj total 87

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema biom face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.