Detalii evaluare #50549572

Rezumat problemă

#1811 Aritma

Shaka, regele zuluşilor, a dat ordin să se realizeze un sistem de comunicaţii bazat pe tobe (tamtam)care să acopere întreaga ţară. Pentru aceasta el a dispus instruirea celor ce vor urma să transmită mesajele. Problema intervenită este aceea că o parte din cursanţi nu pot face distincţie între sunete şi nu pot reda cu fidelitate succesiunea de sunete pe hârtie. S-a făcut următoarea convenţie de notare: un sunet lung va fi reprezentat prin +, unul scurt prin -, iar unul nedecis (receptorul nu e sigur de lungimea sunetului) prin *.

Spre finalul stagiului Shaka a mers să verifice nivelul de pregătire al cursanţilor. Pentru aceasta el a adunat n cursanţi pe care i-a pus să recepţioneze şi să noteze un mesaj format din m sunete. După transmiterea mesajului s-a constatat că mulţi dintre cursanţi au scris şiruri foarte diferite, ceea ce ducea la o alterare semnificativă a mesajului original, chiar dacă nici cel mai slab pregătit cursant nu a fost indecis la mai mult de jumătate din sunete. Supărat Shaka l-a chemat pe instructorul şef şi, ca să-l pedepsească, i-a cerut ca să determine câte mesaje distincte se pot forma din şirurile scrise de cursanţi.

Olimpiada Naţională de Informatică Gimnaziu, 2005, Clasa a VIII-a

Detalii

Problema Aritma Operații I/O aritma.in/aritma.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50549572 Utilizator Panes Alexandru (Panes_Alexandru)
Fișier aritma.cpp Dimensiune 693 B
Data încărcării 14 Aprilie 2024, 20:22 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

aritma.cpp: In function 'void solve(int)':
aritma.cpp:15:18: warning: comparison between signed and unsigned integer expressions [-Wsign-compare]
     if(x==s.size())

                  ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde OK. 10 10
5 0 secunde OK. 5 5
6 0 secunde OK. 5 5
7 0 secunde OK. 7 7
8 0 secunde OK. 5 5
9 0 secunde OK. 6 6
10 0 secunde OK. 5 5
11 0 secunde OK. 5 5
12 0 secunde OK. 5 5
13 0 secunde OK. 7 7
14 0 secunde OK. 5 5
15 0 secunde OK. 5 5
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Aritma face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.