Detalii evaluare #50650038

Rezumat problemă

#3069 maya

Regina stupului este plecată, iar cele N albinuțe nou născute trebuie hrănite. Maya este albina care trebuie să îndeplinească această sarcină. Maya își face un plan pentru a putea acționa. Pentru fiecare albinuță, Maya pornește dintr-o celulă inițială ce conține cantitatea de miere necesară și se deplasează din celulă în celulă, până la albinuța pe care o va hrăni.
Un fagure este format din coloane numerotate cu litere mari ale alfabetului englez de la A la Z, iar poziția fiecărei celule de pe o coloană este identificată prin valori 1, 2, 3, 4, 5, … de jos în sus, ca în figură. Fiecare celulă a fagurelui are formă hexagonală. Dintr-o celulă se poate ajunge în cele 6 celule vecine, prin deplasarea în direcțiile: 1 – sus, 2 – dreapta sus, 3 – dreapta jos, etc. Fagurele este circular, astfel după coloana Z urmează, spre dreapta, coloana A, iar înainte de coloana A se află, la stânga, coloana Z. Știind care sunt adresele celulelor din care va pleca Maya, se cere:
1. Să se afișeze coloanele care conțin cele mai multe celule inițiale.
2. Cunoscând, în plus, secvențele de mutări pe care le va executa Maya, pentru a ajunge la fiecare albinuță, se cer adresele celor N celule destinație.

Detalii

Problema maya Operații I/O maya.in/maya.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 4 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #50650038 Utilizator alecu izsak andrei (andrei216216)
Fișier maya.cpp Dimensiune 2.44 KB
Data încărcării 18 Aprilie 2024, 15:51 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

maya.cpp: In function 'int main()':
maya.cpp:43:23: warning: variable 'copyNr' set but not used [-Wunused-but-set-variable]
             int pos=0,copyNr;

                       ^
maya.cpp:44:18: warning: variable 'copyC' set but not used [-Wunused-but-set-variable]
             char copyC;

                  ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 5 5
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde OK. 5 5
5 0 secunde OK. 5 5
6 0 secunde OK. 5 5
7 0 secunde OK. 5 5
8 0 secunde OK. 5 5
9 0 secunde OK. 5 5
10 0 secunde OK. 5 5
11 0 secunde OK. 5 5
12 0 secunde OK. 10 10
13 0 secunde OK. 10 10
14 0 secunde OK. 10 10
15 0 secunde OK. 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema maya face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.