Detalii evaluare #50689370

Rezumat problemă

#4135 text3

Alexandra citește un text format din litere mici și mari ale alfabetului englez și spații. Fiind interesată de criptografie, ea elimină toate spațiile și apoi încadrează literele, în ordinea în care acestea apar în text, într-un tablou bidimensional, în care numărul de linii este mai mic sau egal decât numărul de coloane. Întrucât pot exista mai multe moduri de încadrare a textului, Alexandra îl alege pe cel pentru care diferența absolută dintre numărul liniilor și al coloanelor tabloului este minimă.
1) Notând cu N numărul de linii și cu M numărul de coloane ale tabloul bidimensional obținut, afișați elementele acestuia pe primele N linii ale fișierului de ieșire, fiecare linie conținând exact M litere fără spații între ele. Afișarea se va face în ordinea crescătoare a indicilor liniilor și pe fiecare linie în ordinea crescătoare a indicilor coloanelor.
2) Determinați cel mai lung palindrom de pe o linie sau de pe o coloană a tabloului obținut. În cazul în care există mai multe palindromuri de aceeași lungime, se va afișa cel care este cel mai mare din punct de vedere lexicografic conform codului ASCII.
3) Determinați care este numărul maxim de elemente dintr-un subtablou dreptunghiular, ce conține doar vocale.

ONI 2022, clasa a VII-a

Detalii

Problema text3 Operații I/O text.in/text.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #50689370 Utilizator Paunescu Stefan Vlad (Paunescu_Stefan_Vlad)
Fișier text3.cpp Dimensiune 725 B
Data încărcării 21 Aprilie 2024, 13:29 Scor / rezultat 16 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

text3.cpp: In function 'int main()':
text3.cpp:15:27: warning: ignoring return value of 'int fscanf(FILE*, const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     fscanf(fin,"%d ",&cer);

                           ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 4 4
2 0 secunde OK. 4 4
3 0 secunde OK. 4 4
4 0 secunde OK. 4 4
5 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
8 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
9 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
10 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
11 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
12 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
13 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
14 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
15 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
16 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
17 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
18 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
19 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
25 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
Punctaj total 16

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema text3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.