Soluții trimise

Rezumat problemă

Robot3

#2102

Paul dorește să învețe cum să programeze un robot. Pentru început s-a gândit să construiască un robot format dintr-un mâner, 10 butoane aranjate circular şi un ecran. Pe butoane sunt scrise, în ordine crescătoare, cifrele de la 0 la 9, ca în figură.

ID   Utilizator Problema Data încărcării Stare
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 14 Aprilie 2025, 23:03 Evaluare finalizată 100
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 18:22 Evaluare finalizată 50
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 18:11 Evaluare finalizată 20
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 18:11 Evaluare finalizată 20
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 17:49 Evaluare finalizată 20
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 17:15 Evaluare finalizată 15
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 17:13 Evaluare finalizată 0
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 13 Aprilie 2025, 00:00 Evaluare finalizată 5
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 12 Iulie 2024, 22:57 Evaluare finalizată 15
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 11 Iulie 2024, 22:52 Evaluare finalizată 10
Valentin Gheoace (GSV472002) Robot3 11 Iulie 2024, 22:25 Evaluare finalizată 0
Du-te sus!