#1165
Bulbuka este o elevă foarte conștiincioasă. În orele de matematică, ea desenează puncte în unele pătrăţele de pe o foaie a caietului, după care le înconjoară cu un dreptunghi de mărime N*M
(N≤M
) trasat pe liniile imprimate pe foaie. Într-o zi, ea a observat că unele dreptunghiuri pe care le-a trasat au o proprietate specială: toate pătratele de mărime N*N
incluse în dreptunghi au același număr de puncte (să-l numim P
) desenate în interior.
După oră, profesorul a chemat-o să o întrebe ce desena așa interesant în timpul orei. Bulbuka i-a explicat entuziasmată descoperirea, iar profesorul i-a propus o temă specială: pentru trei valori date N
, M
și P
, să determine câte modalități de a desena punctele există.
Bulbuka a acceptat imediat dar, pentru că nu știe să scrie numere foarte mari, s-a hotărât să prezinte răspunsul modulo 1000000007
(10
9
+7
).
Ajunsă acasă, a descoperit că problema e mai grea decât credea inițial și i-ar trebui multe caiete să scrie toate rezolvările posibile. De aceea, vă cere ajutorul.
Date fiind N
, M
și P
, să se afișeze rezultatul cerut modulo 1000000007
(10
9
+7
).
Urmasii lui Moisil, 2015
ID | Utilizator | Problema | Data încărcării | Stare | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Puncte2 | 10 Octombrie 2022, 20:16 | Evaluare finalizată | 100 |