Detalii evaluare #25268641

Rezumat problemă

#1267 plaja

Fiind data o matrice de 0 si 1, sa se gaseasca cel mai mare dreptunghi care contine doar 0.

Detalii

Problema plaja Operații I/O plaja.in/plaja.out
Limita timp 0.7 secunde Limita memorie Total: 16 MB / Stivă 4 MB
Id soluție #25268641 Utilizator testare t (testare123)
Fișier plaja.cpp Dimensiune 2.16 KB
Data încărcării 01 Noiembrie 2020, 17:57 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

plaja.cpp:11:15: error: 'int y1' redeclared as different kind of symbol
 int L, l, x1, y1, x2, y2, cond;

               ^
In file included from /usr/include/features.h:374:0,
                 from /usr/include/i386-linux-gnu/c++/4.8/bits/os_defines.h:39,
                 from /usr/include/i386-linux-gnu/c++/4.8/bits/c++config.h:426,
                 from /usr/include/c++/4.8/iostream:38,
                 from plaja.cpp:1:
/usr/include/i386-linux-gnu/bits/mathcalls.h:241:1: error: previous declaration of 'double y1(double)'
 __MATHCALL (y1,, (_Mdouble_));
 ^
plaja.cpp: In function 'int main()':
plaja.cpp:60:17: error: assignment of function 'double y1(double)'
      x1 = i; y1 = j;

                 ^
plaja.cpp:60:17: error: cannot convert 'int' to 'double(double)throw ()' in assignment
plaja.cpp:69:18: error: assignment of function 'double y1(double)'
       x1 = i; y1 = j;

                  ^
plaja.cpp:69:18: error: cannot convert 'int' to 'double(double)throw ()' in assignment
plaja.cpp:74:18: error: assignment of function 'double y1(double)'
       x1 = k; y1 = j;

                  ^
plaja.cpp:74:18: error: cannot convert 'int' to 'double(double)throw ()' in assignment
plaja.cpp:86:18: error: assignment of function 'double y1(double)'
       x1 = i; y1 = j;

                  ^
plaja.cpp:86:18: error: cannot convert 'int' to 'double(double)throw ()' in assignment

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema plaja face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.